Spotrepair av liten bula på bil (i Stockholm) - tips på firma?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hej, vet inte om jag blivit senil och aldrig skickade in min tråd eller om den raderats av moderator (kan knappast ha hänt).

Nåja, nån jä*el gjorde en liten bula/buckla på passagerardörren på min BMW X3. Har inga skador alls i övrigt så den måste fixas. Jag är rätt säker på att det är precis en sån sak som kan fixas/masseras utan att behöva lackas.

Någon som har tips på proffs på spot-repair mellan Frihamnen och Södertälje?

Drömmen skulle vara att jag kan komma in med dörrsidan demonterad och få det fixat medan jag väntar.

Det är knappt lönt du kommer att få fler eller undvik att parkera utanför stormarknader. Det sk parkeringseländet, det är bara att skicka upp sin egen dörr hårt. "Va stod där något som kunde skadas? Det skiter jag i" syndromet.

I know men jag vägrar gå med på att man inte ska få ha en fin bil. Fick en värre liten skada men som gick till plåten på min förra BMW. Kostade 2100 spänn plus all tid för att besikta och lämna in och hämta. Hade kunnat döda den fan som gjorde det och bara drog. Man får sätta såna där åtelkameror som fotar vid rörelse, i mörker också, på vardera sidan snart.

Nån som har tips?

PS. Jag tänker noga på hur och var jag parkerar. Går hellre en bit än står nära dörrarna till ICA Maxi och sånt. Nu ställde jag mig tyvärr bredvid en sunkig 740 men det var på jobbet men det spelar tydligen ingen roll...

Det är knappt lönt du kommer att få fler eller undvik att parkera utanför stormarknader. Det sk parkeringseländet, det är bara att skicka upp sin egen dörr hårt. "Va stod där något som kunde skadas? Det skiter jag i" syndromet.

Last edited:
Kolla med www.cardent.se
Han som heter Conny brukar vara i Södertälje på Bilia ibland, kolla med honom så kan han nog fixa till dörren

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka