Spotifytråden!

Är oxå sugen på en invite... please!!

Last edited:
Skulle också vilja ha en inbjudan, om någon har en sådan över vill säga... johanoden[at]hotmail.com

Jag fick 2 invites att ge bort efter att jag varit reggad i cirka 1½ månad. Det ploppade upp i själva programmet att jag hade de invites:en, så du kommer nog inte att missa det :)

Hur får man invites att ge bort? Har varit reggad säkert en månad...

Jag fick 2 invites att ge bort efter att jag varit reggad i cirka 1½ månad. Det ploppade upp i själva programmet att jag hade de invites:en, så du kommer nog inte att missa det :)

Jag fick 5st efter bara ett par dagar. men kanske beror på hur man reggar sig, kör beta varianten med reklamsnutt ibland

jag fick en invite idag, men visst är det lite dåligt tryck i ljudet?

Hur gör amn för o lägga till en låt på sporthojslistan?

:7peta du ska inte spela upp musiken på en laptop. Klart det blir kasst ljud då! :tungan Ett par rediga doningar så flödar basen ordentligt!

Högerklicka på låten och Save to --> Sporthoj.com
Klart som fan jag spelar på riktiga högtalare, Gammlo, men nu är det så att jag körde musik på media player o bytte till spotify, då märkte jag vilken enorm skillnad det var.

Sa jag gammlo? :hihi

Klart som fan jag spelar på riktiga högtalare, le expert, men nu är det så att jag körde musik på media player o bytte till spotify, då märkte jag vilken enorm skillnad det var.

Sa jag le expert? :hihi

Ja, det gjorde du! :D

Är det någon vänlig som har en invite över och vill PM:a den till mig kanske? Verkar vara ett kanonprogram! :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti