Spotify!?

Har exakt samma problem här, hade varit grymt uppakattat om någon skulle vilja offra en invite..

Hur vet man i fall man har en eller flera invites?

Det står i "listen" högst upp i programmet.
screenshot.png

Syrran och jag har båda gratis-Spotify. Enda skillnaden är att hon fick sin invite av en kompis och jag fixade genom en hemsida.

Det som är så jävla märkligt är att Rise Against - Blood To Bleed inte finns på min men den finns på hennes.

Trodde det var samma utbud för alla oavsett om man har premium eller gratis eller som för oss, att båda har gratis men ändå inte får fram samma musik.

Nån som vet vad detta kan bero på ?

Kanske är spärrat för england, och det var ett sånt konto du regga?

Syrran och jag har båda gratis-Spotify. Enda skillnaden är att hon fick sin invite av en kompis och jag fixade genom en hemsida.

Det som är så jävla märkligt är att Rise Against - Blood To Bleed inte finns på min men den finns på hennes.

Trodde det var samma utbud för alla oavsett om man har premium eller gratis eller som för oss, att båda har gratis men ändå inte får fram samma musik.

Nån som vet vad detta kan bero på ?

lider starkt med dig om det fattas Rise Against låtar :(

lider starkt med dig om det fattas Rise Against låtar :(

Det fattas tyvärr ganska mycket musik. Vill man lyssna på radio-pop så kanske det finns fler artister där, kan jag tänka mig iallafall, men jag saknar en hel del.

Men i övrigt är det en bra tjänst, och den lilla reklamen står man ju ut med :tummenupp

Jag hittade den på första försöket!
Jag har märkt att vissa låtar hittar jag inte via artisten utan via titel och andra låtar hittar jag inte via titel utan via artisten. Jag tror kanske att dom har lite problemmed taggningen av sina filer eller nått!

Problemet är bara att jag har glömt alla lösenord, så jag kan inte byta inloggning på datorerna, så jag har olika spellistor beroende på vilken dator jag sitter vid...

Nåja, ett värdsligt problem.

Eftersom du är världsbäst på att ignorera reklamen på spotify kan jag kanske tipsa om att kan skicka spellistorna med en länk. Högerklicka, kopiera länk och maila dig själv bara.

Har en tjej som behöver en invite pga flera anledningar. Någon SH'are som känner sig barmhärtig och kan slänga över en?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT