pma adressen så fixar jag det...Har en polare som sökt ihjäl sig efter en invite.
Skrik till om ni har en så får ni hans mailadress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pma adressen så fixar jag det...Har en polare som sökt ihjäl sig efter en invite.
Skrik till om ni har en så får ni hans mailadress.
Skulle vara nice om de finns någon vänlig själ som buder på en invite![]()
Hur vet man i fall man har en eller flera invites?
Syrran och jag har båda gratis-Spotify. Enda skillnaden är att hon fick sin invite av en kompis och jag fixade genom en hemsida.
Det som är så jävla märkligt är att Rise Against - Blood To Bleed inte finns på min men den finns på hennes.
Trodde det var samma utbud för alla oavsett om man har premium eller gratis eller som för oss, att båda har gratis men ändå inte får fram samma musik.
Nån som vet vad detta kan bero på ?
Syrran och jag har båda gratis-Spotify. Enda skillnaden är att hon fick sin invite av en kompis och jag fixade genom en hemsida.
Det som är så jävla märkligt är att Rise Against - Blood To Bleed inte finns på min men den finns på hennes.
Trodde det var samma utbud för alla oavsett om man har premium eller gratis eller som för oss, att båda har gratis men ändå inte får fram samma musik.
Nån som vet vad detta kan bero på ?
lider starkt med dig om det fattas Rise Against låtar![]()
Problemet är bara att jag har glömt alla lösenord, så jag kan inte byta inloggning på datorerna, så jag har olika spellistor beroende på vilken dator jag sitter vid...
Nåja, ett värdsligt problem.
Har en tjej som behöver en invite pga flera anledningar. Någon SH'are som känner sig barmhärtig och kan slänga över en?
Musik som saknas på Spotify har jag hittat på www.grooveshark.com vilket är en liknande tjänst fast med yxigare gränssnitt.
... med den skillnad att Spotify går den lagliga vägen innan de lägger upp musik...
... med den skillnad att Spotify går den lagliga vägen innan de lägger upp musik...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |