Spotify!?

Tiller No73

Back on track!
Gick med
12 Oct 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -91
Hej!

Har just upptäckt Spotify och det verkar rocka av det jag har sett av polare! :yoparty Inte behöva ladda ner olaglig musik, ändå lyssna till hyfsad kvalité!

Nu är problemet att polaren försökte som han gjorde innan gå via google och söka på spotify invite och gå genom proxy för att köra via något annat land för att skaffa mej gratis invite, men det verkar inte funka längre...

Så, min ödmjuka fråga är; är den någon som vill ge mej en invite!? Jag vore mycket tacksam!!! :):Bugar:banana

PM:a mej om ni kan!

Mvh Thomas

Ska väl ändå inte vara något problem att få tag i en invite nu heller :confused:

Fixade en åt farsan innan jul till köksdatorn då jag ville ha mitt acc i fred, så googlade lite och vips hade han ett eget :)

Tyvärr tror jag att detdär med gratis-invites va en PR grej för att lansera det när det kom, jag har iaf inte fått några invites att ge ut på mitt konto senaste 2 åren :/

Inte direkt mc-relaterat, lägger tråden i OT.

Oj, förlåt, tänkte inte på det...

Ska väl ändå inte vara något problem att få tag i en invite nu heller :confused:

Fixade en åt farsan innan jul till köksdatorn då jag ville ha mitt acc i fred, så googlade lite och vips hade han ett eget :)

Jo, jag googlade nu med, men det kommer ingen sidan där man lägger in sina uppgifter längre...

Last edited:
Tyckte nån sa att det bara var premium-användare som fick invites?
Om du inte får tag på en här så regga dig på torrentinvites.se och gör ett byte/request efter en invite till Spotify!
Lycka till:tummenupp

Tyvärr tror jag att detdär med gratis-invites va en PR grej för att lansera det när det kom, jag har iaf inte fått några invites att ge ut på mitt konto senaste 2 åren :/

Dom som betalar för det får invites att ge bort, men det finns ju gott om sidor på nätet där man kan generera en egen invite.

Jag skaffade ett konto till varje dator så att ungarna kunde lyssna på var sin och jag på en annan.

Problemet är bara att jag har glömt alla lösenord, så jag kan inte byta inloggning på datorerna, så jag har olika spellistor beroende på vilken dator jag sitter vid...

Nåja, ett värdsligt problem.

Dom som betalar för det får invites att ge bort, men det finns ju gott om sidor på nätet där man kan generera en egen invite.

Jag skaffade ett konto till varje dator så att ungarna kunde lyssna på var sin och jag på en annan.

Problemet är bara att jag har glömt alla lösenord, så jag kan inte byta inloggning på datorerna, så jag har olika spellistor beroende på vilken dator jag sitter vid...

Nåja, ett värdsligt problem.

du kan spara playlist och skicka som en länk till dom andra datorerna, då är problemet löst.

Va trevliga och snälla människor det finns här på sporthoj! Tack på förhand!

Mvh Thomas

Vågar man fråga efter ett invite. Försökte alla trick förra veckan utan att lyckas :)

Har med ett gäng med invites, skicka PM med mailadress bara

Jag skulle vilja tacka för invitesen jag fick! Nu äntligen har jag tillgång till spotify...

Mvh Thomas

Skulle alla andras invites ta slut så finns det ett gäng hos mig med... :tummenupp

Sätter upp mig på donationslistan, har ett gäng invites, även till voddler.

Har en polare som sökt ihjäl sig efter en invite.

Skrik till om ni har en så får ni hans mailadress.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT