Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.
Tror de ær dax å uppfinna ett dæck som håller hur længe som helst, alltid har sjukt fæste och aldrig slæpper vare sig det ær -5 eller plus 30.:gnissla

Instämmer!
Men tycker också det är dags att använda de svenska bokstäverna :7peta

gomiddag!
Första dan på nya jobbet avklarad och allt bara snurrar i huvet :va
:)

Jag blir snurrig i huvudet varje dag på jobbet, men det kanske beror mer på alla härliga ångor från petroleumprodukterna jag släpar runt på :näsblod

Nu till dagens fråga: Vanliga småbarnsskolor börjar väl i augusti eller... Men hur fungerar det på storbarnsskolorna typ Chalmers? När börjar skiten egentligen? KoolÅnn_Va!

Jag blir snurrig i huvudet varje dag på jobbet, men det kanske beror mer på alla härliga ångor från petroleumprodukterna jag släpar runt på :näsblod

Nu till dagens fråga: Vanliga småbarnsskolor börjar väl i augusti eller... Men hur fungerar det på storbarnsskolorna typ Chalmers? När börjar skiten egentligen? KoolÅnn_Va!

det är samma för alla barnen. Fst visst kan det variera lite. När jag gick på storbarnskola så var det augusti som gällde iallafall.

Sen hade man påsklov å grejer, fiffan vad bra man hade det..

Påsklov? :va
På min tid, när ja pluggade så fanns det bara ett enda lov, sommarn. Jul, påsk etc var inga lov öht i den bemärkelsen. Dock lades inga föreläsningar in de veckorna så man var "föreläsningsfri" men fick ändå plugga på egen hand för att inte sacka efter för mö. :)

Plugga?

Man lär ju sig jobbet med tiden :D
Och när man väl har lärt sig det, har det gått så lång tid att man hatar det!

Svaret är ungefär början av september, eller mitten av agusti om man är så kallad nolla.
Hade inte du ett sånt där basår att avverka innan det var dags för Chalmers?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!