Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.
Är det bosse som är till höger på bilden? Ser ganska likt ut någon jag passerade med bilen igår vid 23.30 vid jonseredsmotet.. Flaxade lite med armarna gjorde han också, tror han försökte varna mig för snuten som stod längre fram, kan det ha varit bosse? :)

Jo det är Bosse på bilden, igår vid 23.30 så satt han dock i Vasastan och var klappfull :tummenupp.

Är det bosse som är till höger på bilden? Ser ganska likt ut någon jag passerade med bilen igår vid 23.30 vid jonseredsmotet.. Flaxade lite med armarna gjorde han också, tror han försökte varna mig för snuten som stod längre fram, kan det ha varit bosse? :)

Jo det är Bosse på bilden, igår vid 23.30 så satt han dock i Vasastan och var klappfull :tummenupp.

Uörd! :fakta

Hehe ok, då var det nog inte han då ;). Men det kunde varit, tyckte han vid vägen hade någon liknande skjorta på sig, och eftersom bosse bor i jonsered kändes det nästan som ett säkert kort. Iaf, han vid vägen började vifta lite frenetiskt, fattade inte vad han ville först så jag sänkte farten och passerade honom, efter ngn sekund gick det upp ett ljus om att han säkert försökt varna genom den där "imitera en saftblandare"-move ;)

Broder Tuck har hajat det här med livet..

This is grain, which any fool can eat, but for which the Lord intended a more divine means of consumption. Let us give praise to our maker and glory to his bounty by learning about... BEER.

Gokväll :)
Äntligen är en lååång hård dag till ända :rolleyes:
Och förhoppningsvis tar jag mig i tid till jobbet imorron :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...