Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Fint med lunch....nu rullar det vidare tills hemgång.....:banana

Dags att nämna Ra i aftonbönen tydligen....:rolleyes:

Efter en lååång helg i fastans tecken med så lite fast föda ( och så mycket dryck )som möjligt så såg jag fram emot att käka en god lunch.

Kroppen fullständigt chock skadades och nu är jag tillbaka i vanlig måndags stämning:trött

1 miljon glasbitar i bilen imorse var precis vad jag önskade denna ljuva underbara sömndruckna måndagsmorgon.

Hoppas ni får grymma stålars för mobilladdaren och hållaren på blocket.

Pundarjävlar :mad:

1 miljon glasbitar i bilen imorse var precis vad jag önskade denna ljuva underbara sömndruckna måndagsmorgon.

Hoppas ni får grymma stålars för mobilladdaren och hållaren på blocket.

Pundarjävlar :mad:

det där e ngt av det värsta man kan råka ut för,känns som man blivigt våldtagen:mad:

Lyssnade med ett halv öra på TV4-nyheterna där de sade att mellan 15-20 (lite osäker här på siffrorna då bara 50% av örat var aktivt) ton metall hade försvunnit från någon industritomt, där nyhetsuppläsaren avslutar det hela med "...metallen har troligtvis forslats ut med hjälp av en lastbil."

Fiffan, med den eminenta slutledningsförmågan kan han kandidera till höga poster inom polisväsendet! Vad skulle de annars ha nyttjat för att få med sig sitt skrot? Partikelteleportör? Olagligt importerade människor från tredje världen? En väldigt stor rysk transporthelikopeter? Va?

Fiffan, med den eminenta slutledningsförmågan kan han kandidera till höga poster inom polisväsendet! Vad skulle de annars ha nyttjat för att få med sig sitt skrot? Partikelteleportör? Olagligt importerade människor från tredje världen? En väldigt stor rysk transporthelikopeter? Va?

Skyll inte på den stackaren, han läste nog bara manuset innantill:7peta

Det fan otroligt hur diverse transportörer bara kan trolla bort paket! :4skrika

Hur stavar man till Färjelanda/Färgelanda, och vars hänn ligger det? Är det nära? Det är förmodligen upp längs kusten åt Stenungsund/Uddevalla-hållet... Är det en håla, eller ett partyställe? Kan jag tjöpa läskeblask och godispåse där?

Hur stavar man till Färjelanda/Färgelanda, och vars hänn ligger det? Är det nära? Det är förmodligen upp längs kusten åt Stenungsund/Uddevalla-hållet... Är det en håla, eller ett partyställe? Kan jag tjöpa läskeblask och godispåse där?

På A svarar jag B och på C vet jag inte.

Sök på eniro, din vän i den interaktiva etern, och du skola finna svaret på din fråga.

Funkar inte det, får du åka och rådfråga "djupa tanken", men det tenderar ta sådär några biljoner år innan man får något vettigt ur den gamla burken.

Färgelanda ligger 2-3mil norr om Uddevalla, inne i Dalsland typ. Finns riktigt fina MC-vägar där men antar det är lite för långt för din smak.. :tungan

Partyställe är väl lite att ta i. Men hittar du det lokala blöjraggargänget kan du säkert få sitta i någon epa-traktor inred med plysch och dricka hemkört och cola & lyssna på Eddie Meduza - fruntimmer skall en ha te å knulla.
Godis och läskeblask finns det där.

Last edited:
På A svarar jag B och på C vet jag inte.

Sök på eniro, din vän i den interaktiva etern, och du skola finna svaret på din fråga.

Funkar inte det, får du åka och rådfråga "djupa tanken", men det tenderar ta sådär några biljoner år innan man får något vettigt ur den gamla burken.
Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligen :dummer

För att svara på min egen fråga dårå: Det ligger ju skitlångt bort, förmodligen en håla av det större slaget och inget partyställe. Gissningsvis heldött efter 23 på en måndag och inget godis till lille Bo :gråta

Jag hittade inte på Eniro först, men om man inte söker på kartor får man inga sådana tydligen :dummer

För att svara på min egen fråga dårå: Det ligger ju skitlångt bort, förmodligen en håla av det större slaget och inget partyställe. Gissningsvis heldött efter 23 på en måndag och inget godis till lille Bo :gråta

vad ska du göra där?

Jessan bör vara en ekspert på färgelanda, hon är väl från den hålan?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP