Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.
nyss hemkommen från jönköping hade varit där å spenderat helgen. massa hojar där:tummenupp

vakna idag å vi tänkte dra å ta årets första dopp i vättern å kommer på att jag glömt shortsen drar då mot stan å ser en cbr en kille kör i shorts å t-shirt å jag tänker hmm ser lite osäkert ut påväg hem från stan ser ja gsamma kille som gasssssar på tänker inte mer på det, efter vi har tagit ett hopp i vattnet känner vi oss hungriga å drar å köper pizza å när vi går av stora vägen ner mot vattnet igen så hör jag en hoj som varvar upp hojen som fan å efter det hör man en stor smäll å ett jävla ljud som låter länge som när kåpor skrapas mot asfalt springer då tillbaka till stora vägen och ser samma cbr och samma kille glidandes mot asfalten , hojen stannar 20-30 meter framför mej å massa folk börja skrika å jag ser föraren ställa sej upp å han verkar må bra . ställer upp hojen bort från vägen eftersom det läcker bensin från den å ringer 112 å springer mot föraren som säger han mår bra, jag tar en näärmare titt påhonom å ser då hans ben/skelett på armågar smalben men han mår bra tillslut kommer ambulans å polis å plåstrar om honom......

kör inte i shorts å t-shirt !

Last edited:
jag tar en näärmare titt påhonom å ser då hans ben/skelett på armågar smalben men han mår bra tillslut kommer ambulans å polis å plåstrar om honom......

kör inte i shorts å t-shirt !

Jäkla pucko!
tur för honom att det gick så bra som han tror, och att kirurgerna är duktiga på att transplantera hud.

God morgon!

1. Packad - Check
2. Påklädd - Check
3. Sol - Check

Dags att mönstra på båten för första turen, vi får se hur det går. Det ska bli skitspännande :)

Mårrnda morrnda!

Idag ska det fixas lastramp på knullbokCsen.

RooooaarRR!! :katt

Du gillar dom så feta så du måste ha lastramp alltså???
....får mig osökt att tänka på en viss avatar här inne...:zpy

:D

God morgon!

1. Packad - Check :fyllisar
2. Påklädd - Check Näh....:tuttar
3. Sol - Check :tummenupp

Dags att mönstra på båten för första turen, vi får se hur det går. Det ska bli skitspännande :)

Vilken båt???

Last edited:
Mårrnda morrnda!

Idag ska det fixas lastramp på knullbokCsen.

RooooaarRR!! :katt

hmm... hur blir lösningen utav lastningen???
Får du in hojen nu?:)

Blir det som vi snackade om på klubben i lördags eller ny lösning?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka