Sportshojar i ABC Stockholm reportage ikväll (SVT2)

Gulsnabbtrajja skrev:
Sitter du på originaltapen eller? Hurfan kommer man över sånt? Konvertera och upp på hubben snarast!! :fatta!

aj aj ska ske försöker få upp det tills imorron eller nåt,
inte riktigt orginal men man jobbar kanske med media eller nåt :tummenupp

jag har hört att potatisen e svårplockad på sommaren

MUHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! :lol

Jösses!

Efter att ha läst alla mogna inlägg i denna tråd, börjar jag nästan hoppas att polisens idé om stopp för sporthojar skall bönhöras. Trots att det inte är bågarnas fel utan den som sitter på...

tråkig värre!

Guzzi-Leif skrev:
Efter att ha läst alla mogna inlägg i denna tråd, börjar jag nästan hoppas att polisens idé om stopp för sporthojar skall bönhöras. Trots att det inte är bågarnas fel utan den som sitter på...

Ge me fan att när du föddes kom du ut med en citron i käften!!! :rofl

Guzzi-Leif skrev:

Vilket fint första inlägg på en sporthojsida..

Guzzi-Leif skrev:

Ett skarpare körprov och psyktest borde vara standard.

Vad tänker polisen med :kocko
förbjuda sporthojar???
då sätter dom dit fel grupp av människor.
Problemet enligt dom var folk som totalt sket i trafikregler...
om dom förbjuder sporthojar tror jag inte den gruppen av förare bryr sig om den lagen. De som straffas är vanliga lagliga förare.
hmm....

Ooophs!

P@trik skrev:
Vilket fint första inlägg på en sporthojsida..

Trodde liksom inte att man var tvungen att hata lagar, regler o poliser samt hylla den lilla klick som sabbar för alla andra för att platsa här.
Trodde sporthojsfolket var entusiaster som känner sina egna begränsningar och njuter potenta maskiner där det verkligen passar.

Skall kolla noggrannare innan jag gör nästa inlägg....

maccan#22 skrev:
Med vadå? undersöka saken om RQ är typ 10 år lr vadå? :rofl

Hallå grabbar jag försöker sova!

Vadå RQ tio år? Nää ge dig nu Maccan. Här ska diskuteras annat än den där RQs ålder. Sov nu snorunge. :hihi

Speedy skrev:
Muuuuahahahaha, jag känner flera av dem som körde "som dårar" och enligt initierad källa så gick det ganska lungt,
Sätta på dig brillorna eller peta i linserna och kolla inslaget igen!
108 på 50 väg är ju "bara" 58 för fort och jag kan förstå om polisen tycker att de kör som dårar.

Att polisen riskerar en massa liv genom ett extremt korkat försök att stoppa ett gäng hojar är helt otroligt! Till att börja med borde väl ufo:t som körde ha ställt sig framför alla hojarna och inte vid sidan. Sen kan man undra vad han trodde skulle hända? Vem som helst kan räkna ut att hojarna drar och inte fan väntar de på grönt. Bara tur att ingen krockade och skadade sig!

Kul att vissa har kul men synd att vi andra ska bli lidande :död

Guzzi-Leif skrev:
Trodde liksom inte att man var tvungen att hata lagar, regler o poliser samt hylla den lilla klick som sabbar för alla andra för att platsa här.
Trodde sporthojsfolket var entusiaster som känner sina egna begränsningar och njuter potenta maskiner där det verkligen passar.

Skall kolla noggrannare innan jag gör nästa inlägg....
Om du ska platsa bland gamla och unga moppefuckon på SH, måste du hata polisen och vara frän genom att uuiiila och göra andra fräna saker som är mot lagen.

Välkommen, vi är några stycken som försöker agera motvikt till det infantila.

tack för den duh!

RocketQueen skrev:
Hallå grabbar jag försöker sova!

Vadå RQ tio år? Nää ge dig nu Maccan. Här ska diskuteras annat än den där RQs ålder. Sov nu snorunge. :hihi

"Snorunge" ? :4skrika

Ska du säga tant! :rofl

Nu är det ju såhär, eftersom du hävdar att det är din mamma på bilden, så måste du vara runt 10 år!? LR?! :7peta

Nu är det så att jag somnar när jag är trött!!! aiight? :fatta!

sandstream skrev:
Sätta på dig brillorna eller peta i linserna och kolla inslaget igen!
108 på 50 väg är ju "bara" 58 för fort och jag kan förstå om polisen tycker att de kör som dårar.

Att polisen riskerar en massa liv genom ett extremt korkat försök att stoppa ett gäng hojar är helt otroligt! Till att börja med borde väl ufo:t som körde ha ställt sig framför alla hojarna och inte vid sidan. Sen kan man undra vad han trodde skulle hända? Vem som helst kan räkna ut att hojarna drar och inte fan väntar de på grönt. Bara tur att ingen krockade och skadade sig!

Kul att vissa har kul men synd att vi andra ska bli lidande :död

Håller med:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka