Sportpl(h)oj.se

Alla "Jag åker baaaara bana för-det-är-farligt-i-trafiken-och-jag-är-en-bättre-människa-än-dig-nu" inlägg borde också leda till banning.

UrbanTiger skrev:
Låter som om ditt nya forum har ett ideal att efterlikna, nämligen ZATZY.com (eller va de heter).

Status erhålls med inlägg i stil med:
På zattzy, asså........
Kolla länken jag hitta på zazty.....
Läs den här koooola tråden på zatsy..........

Sen konverterar alla på sportploj till att åka "fast and the furious stylade" Toyota Corolla -82 :D :D

Jag tycker att vi alla skall hålla händer och sjunga "combaya my lord", sedan går vi och matar duvor i parken tillsammans med pensionärerna som vi nyss har hjälpt över gatan. :)

UrbanTiger skrev:
Låter som om ditt nya forum har ett ideal att efterlikna, nämligen ZATZY.com (eller va de heter).

På zattzy, asså........

Trådlåsarforumet nummer ett!! Jag begriper inte hur fan dom kan komma på så många anledningar att låsa trådar, makalöst. Offtopicforumet heter Frågor och svar, är det inte en fråga låses tråden. Ungefär som Magnus Härenstam och Jeopardy...

UrbanTiger skrev:
Jo, på vintern....
På sommarn ska man gå runt i en GXS-R 1000 (rr) -tröja med svarta ärmar med flames från handleden och upp.

Ja givetvis, samt ha en massa prylar i sin ägo med just boksaven R, det är viktigt. Gärna oxå flera R i en följd kombinerat med texten "no fear" :gnissla

An3Azz skrev:
Sen konverterar alla på sportploj till att åka "fast and the furious stylade" Toyota Corolla -82 :D :D
:tummenupp
Sen kan vi väl ha ett bra poängsystem "ala" PC-spelet GTA så vi kan se vem som är mest outlaw....eller :va

Last edited:
Mr K skrev:
Ibland bli man så trött på folk som är negativa/moralkärrningar i vissa trådar.
Någon skulle startat sportpl(h)oj.se med samma upplägg som SH.

Regler:

* Moralkärringar bannas
* Wheelisar & miniblinkers uppmuntras
* Negativa personer bannas
* Ironi & sarkasm uppmuntras
* Minst tung MC
* Snabbast på vanlig gata uppmuntras

fyll på med flera bra regler ......

/Mr K (trött på gnällfisar)

*Alla som uppmannar folk att lämna in deras hojar på verkstad för service bannas! :arsele

Mmmm (fast jag kan inte köra..... men det vet ingen om, så skvallra inte är du snäll)

R1 wannabe skrev:
:tummenupp
Sen kan vi väl ha ett bra poängsystem "ala" PC-spelet GTA så vi kan se vem som är mest outlaw....eller :va

Precis, typ outlawbar bredvid nicket. Automatiks statushöjning vid power(rr)wheelie utanför ett dagis framför fjorton ungar(rr) och en fr(rr)öken.

:rofl

Teddy skrev:
Jag vill inte pungsparkas eller sådär men du skrev ju faktiskt själv:

:tungan
ironi e bra men då måste man ju fatta det. Och eftersom jag e en seeeen människa måste man vara ÖVErtyDLiG
Rigge skrev:
Alla "Jag åker baaaara bana för-det-är-farligt-i-trafiken-och-jag-är-en-bättre-människa-än-dig-nu" inlägg borde också leda till banning.
direkt
UrbanTiger skrev:

På zattzy, asså........
omedelbar *BANNING*
MikkE skrev:
*Filma hojar och lägga upp så att alla kan njuta*
*UPPMUNTRAS* fixar egen filserver

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti