Sportmaskin från AUDI?

Var fan så fult att det kunde ha varit lillebrorsan teckning på en hoj

Som vanligt är smaken som baken - delat. Så som den ser ut, hade det ju inte varit något för mig iaf.....men man vet ju inte vad de hittar på härnäst. Ska bli spännande och intressant iaf.

Den dummaste tråden i år...

Lite Aftonbladet över detta. En elev sitter och halvsover och ritar en hoj med bakvänd pennfattning och det blir en rubrik i nå´t forum/tidning.

Söv mig.

Audi får nog hålla sig till bilar för jag vet inte vad det där var för något:va

Ja inte vart dne snygg iaf...

Och är den konstruerad med samma eftertänksamhet som bilarna så vetefasen om den blir särskilt säker heller...

(Tänker på om samma killar som konstruerade A4 och A6 framvagnar även konstruerat framgaffeln)...

Hehe de är ju bara nån som lekt runt i paint o klistrat in audi :) Men visst skulle de va kul ifall audi börja med motorcyklar. Audi Dos

Den är ungefär lika snygg som denna

fulhoj.jpg

@Smagatusk. Nu har man vaknat upp från nedsövningen... :huvet
Ähhh ä den här tråden fortfarande vid liv...OMG FTW semi-LOL WTF A2M: ge MIG mer o starkare tranquilizers jetzt bitte schööön... :död

Edit:@N.A.S.A. Guvva schnygg jäkla Soaperbajjk!! Kommer eran organisation NASA, att representera o visa upp den live på mc-mässan Sthlm?! :yoparty

@Smagatusk. Nu har man vaknat upp från nedsövningen... :huvet
Ähhh ä den här tråden fortfarande vid liv...OMG FTW semi-LOL WTF A2M: ge MIG mer o starkare tranquilizers jetzt bitte schööön... :död

Edit:@N.A.S.A. Guvva schnygg jäkla Soaperbajjk!! Kommer eran organisation NASA, att representera o visa upp den live på mc-mässan Sthlm?! :yoparty

Lätt vi kommer, det blir en version i nanokolfiber också. :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger