Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där sista är faktiskt ingen förolämpning, vi här nere har varit för den lösningen massor av år. Ända sen Snapphanarna plågade skiten ur Svenska Kungens knektar faktiskt.Blondie skrev:GÖTT äntligen slipper vi alla turister på sommaren,gott om plats på Liseberg.
Alltid plats på uteserveringarna på Avenyn.
Jag e för denna mur!
Förena Skåne med Danmark.
Maverick_ou812 skrev:Det där sista är faktiskt ingen förolämpning, vi här nere har varit för den lösningen massor av år. Ända sen Snapphanarna plågade skiten ur Svenska Kungens knektar faktiskt.![]()
Vad gäller Avenyn och Liseberg så är det väl bra men Stöget och Tivoli/Bakken slår ut det. Framförallt är en Carlsberg Sort Guld både godare och billigare i hemlandet.Så sitt du på Avenyn i din ensamhet...
![]()
Gottis skrev:Hackar du ner på gotläningar nu lr![]()
![]()
![]()
Du är medveten om att det byggdes en bro va? Eller har muren varit upp e länge?Blondie skrev:Ta färgan över då din halvdansk!![]()
Maverick_ou812 skrev:Du är medveten om att det byggdes en bro va? Eller har muren varit upp e länge?![]()
Bestämt dig än?Sundance Kid skrev:Ta då bron över å spräng den efter er!!
ENKELRIKTA ÖRESUNDSBRON NU!!!![]()
Maverick_ou812 skrev:Du är medveten om att det byggdes en bro va? Eller har muren varit upp e länge?![]()
Maverick_ou812 skrev:Bestämt dig än?
Spränga eller enkelrikta och i vilken ordning och framförallt på vilket håll ska den enkelriktas?![]()
Ingen fara Blondie, jag såg den tydligt, såg du min?Blondie skrev:Glömde som vanligt den STORA ironiskylten.
Å fan finns det en bro nu oxå![]()
Tack, LF men "jag är både listig o stark"Långa farbron skrev:Va nu snälla mot våran gäst![]()
Blondie skrev:Glömde som vanligt den STORA ironiskylten.
Sundance Kid skrev:God natt nu hojbörder,,, låt oss skaka task.. både danskar å göteborgare!![]()
Maverick_ou812 skrev:"jag är både listig o stark"![]()
sirSmokealot skrev:OCH NYFIKEN!!!
Varför läser du Göteborgstrådar???![]()
JesperN skrev:Har du inte fått senaste informationen, invaderingen börjar ju snart. Inom en månad ska göteborg vara skåneborg. Men detta är hemlig information så du får inte avslöja något för göteborgarna.
![]()
JesperN skrev:Har du inte fått senaste informationen, invaderingen börjar ju snart. Inom en månad ska göteborg vara skåneborg. Men detta är hemlig information så du får inte avslöja något för göteborgarna.
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |