Sporthojtröja?

spelar ingen roll "nästan" hur lång tid det tar beställer iaf.

Swedie skrev:
Jo, efter påsk är när jag får Tshirtsarna tryckta o klara. Efter det kommer jag låta ta emot beställningar på Sh tröjor.. Eller vänta. hmm. Kanske kan börja ta emot redan nu, men var beredda på standard LÅNG väntan bara ;) (iaf 4 veckor, lätt)

Jag är på iallafall.. :tummenupp

jag skulle vilja ha en långärmad med luva typ munktröja!

Jag vill ha en till! :tummenupp

vilken

Swedie skrev:
Jo, efter påsk är när jag får Tshirtsarna tryckta o klara. Efter det kommer jag låta ta emot beställningar på Sh tröjor.. Eller vänta. hmm. Kanske kan börja ta emot redan nu, men var beredda på standard LÅNG väntan bara ;) (iaf 4 veckor, lätt)

text kan man ha på tröjan???
jag vet att sporthoj kommer att stå på ryggen men hur ser den ut i övrigt???

skall det stå nåt på armarna,brösten?

Swedie skrev:

:tummenupp Lägg upp en separat tråd för tröj beställningen då, gärna med en bild oxå för dom som inte vet hur dessa ser ut...

Mr.Dna skrev:
Kan man beställa innan man är medlemm?

Jag var medlem förr med men orkade inte vara hör mer... mitt medlemskap gick väll ut eller nått... blev iaf medlem igen och har försökt få tag på han som fixade tröjorna då.... men inget svar... :huvet

RedBull skrev:
Jag var medlem förr med men orkade inte vara hör mer... mitt medlemskap gick väll ut eller nått... blev iaf medlem igen och har försökt få tag på han som fixade tröjorna då.... men inget svar... :huvet

Ahhh, den gamla tröjtråden... Det var humor! Hot, personangrepp, förtal av leverantörer...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT