Sporthojströjan på Nyårsafton, bra eller anus ?

Bikerbitch skrev:
Ja. Varför vara som alla andra? Tråkigt

Var går gränsen då?
Att vara respektabelt klädd behöver inte betyda att man är som alla andra, och defintivt inte heller att man ser ut som alla andra.

Markus skrev:
Var går gränsen då?
Att vara respektabelt klädd behöver inte betyda att man är som alla andra, och defintivt inte heller att man ser ut som alla andra.

Han kanske tyckte han var respektabelt klädd med sporthojströja :pannkyss

Klockrent! Jag brukar ha min på när jag är på "slipsmöten" brukar få lite blickar i början till de hör att man har något att säga :)

Fan de är väl klart att amn får ha på sej vad man vill om man inte är någon kostym-nisse så är de väl inget fel på att ha på sej sin SH-tröja, tycker de var kul gjort kul att visa vad man har för intressen och vad man representerar!!!

Hah! Han såg jag också & tänkte säga nåt men "glömde bort" det...Drog en beatbox på karaoke´n istället :kocko

Det var iofs nån dag före men det hjälps inte, hehe.

Twosaint skrev:
Står sedan i barenpå hotellet i kittelfjäll, har fullt upp med en donna :tuttar som härstammade från skellefteå. Runtomkring mig går det runt folk i kostym, schyssta skjortor och dyligt när jag får syn på en kille som kommer glidandes.....i vaddå ? tada om inte sporthojströjan :3freak

Tyvärr hade jag fullt upp med :tuttar så jag hann aldrig intervjua killen ifråga men frågan är vad var fel ?

Var du inte upptagen med en donna!? :va Verkar som om du hade mer tid att spana på annat... :hihi

Jonte*FZ6 skrev:
Var du inte upptagen med en donna!? :va Verkar som om du hade mer tid att spana på annat... :hihi

Ja men när hon berättade att hon hade falskt leg och eg var 17 började jag titta efter annat. :tomten

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph