Sporthojspub i Falun, aka "The real deal"

ett företag jag gör jobb åt ligger i falun,så man kanske ska passa på o delta i på en falupub nån gång när man ändå e där. O'learys personalen där e ju faktiskt riktigt trevliga.

ktmjacke skrev:
2589658 ett företag jag gör jobb åt ligger i falun,så man kanske ska passa på o delta i på en falupub nån gång när man ändå e där. O'learys personalen där e ju faktiskt riktigt trevliga.

Klart du ska komma upp o dricka lite öl med oss!!!

1. Anciol
2. Stoppsladd
3. Aviation (prel)
4. Groover
5. duckie (absolut)
6. Puttete
7. Belliz
8. SheDevil (prel)
9. KatarRina
10.(MARCUS) (Prel)
11. Metkallica (så in i helvete, klart att alla SH:are i omnejd o långnejd ska komma!! )
12. 3plE (Om jag får vara med fast jag för tillfället inte har någon fullvuxen hoj)
13. Gustav1 (någon måste ju hålla ordning på er!)
14. Johanna L
15. Kawaski - med en bred stol mot slutet (du kan nog få min då jag ligger på golvet)
16. PG - jag hann först, är du för bakis idag??

Ni som prel bokat, ska ni komma eller inte? Måste ringa o kolla om fler platser annars ser ni...

Last edited:
Synd att man med sina låga 19 år inte kan vara med. :va O'learys har väl 21 och Harrys 25 eller nått? :gnissla

Fräd skrev:
2593141 Synd att man med sina låga 19 år inte kan vara med. :va O'learys har väl 21 och Harrys 25 eller nått? :gnissla

Ring o kolla med O`Learys!! Kan ju vara så att eftersom du är matgäst så släpper de in dig ändå o eftersom vi kommer så tidigt så borde det inte vara nåt problem...

Anciol skrev:
2592917 Klart du ska komma upp o dricka lite öl med oss!!!

1. Anciol
2. Stoppsladd
3. Aviation (prel)
4. Groover
5. duckie (absolut)
6. Puttete
7. Belliz
8. SheDevil (prel)
9. KatarRina
10.(MARCUS) (Prel)
11. Metkallica (så in i helvete, klart att alla SH:are i omnejd o långnejd ska komma!! )
12. 3plE (Om jag får vara med fast jag för tillfället inte har någon fullvuxen hoj)
13. Gustav1 (någon måste ju hålla ordning på er!)
14. Johanna L
15. Kawaski - med en bred stol mot slutet (du kan nog få min då jag ligger på golvet)
16. PG - jag hann först, är du för bakis idag??

Ni som prel bokat, ska ni komma eller inte? Måste ringa o kolla om fler platser annars ser ni...

Räkna inte med mig nu!
Det ska mycket till om jag ska dit nu.
Mirakel har jag bara hört skrönor om, -så varför skulle ett sådant inträffa.

Dal-Mausen

Dal-Mausen skrev:
2594472 Räkna inte med mig nu!
Det ska mycket till om jag ska dit nu.
Mirakel har jag bara hört skrönor om, -så varför skulle ett sådant inträffa.

Dal-Mausen

Fy tusan vad du är bitter!!! Citroner är sötare än du!! Du har ju lite o vara glá för, snön är ju här!!!

puss på dig!

Anciol skrev:
2594637 Fy tusan vad du är bitter!!! Citroner är sötare än du!! Du har ju lite o vara glá för, snön är ju här!!!

puss på dig!

Hmmm. Ja du

Tacka inte mig

Dal-Mausen

Jag kommer nog också färbi en sväng, men jag skippar maten då jag inte vet när jag kommer hem. Så någon platsbokning behövs väl inte för mig? Kanske får med tanten med...

gsxrTysken skrev:
2596461 Jag kommer nog också färbi en sväng, men jag skippar maten då jag inte vet när jag kommer hem. Så någon platsbokning behövs väl inte för mig? Kanske får med tanten med...

Finns det hjärterum finns det stjärterum vännen!!

Själv kan man väl inte vara med, med mina låga 18 år fast det vore kul.

Jag kommer helt säkert iaf.
Hur gör ni med maten, äter direkt eller? Kan inte bestämma mej:)

jahaja det här låter ju trevligt!man kanske skulle kika förbi på en bärs eller tre:öl :öl :dricka! men vi får se hur det blir...

3plE skrev:
2596971 Jag kommer helt säkert iaf.
Hur gör ni med maten, äter direkt eller? Kan inte bestämma mej:)

Än så länge är det bara två som bestämt o meddelat mig vad de ska äta. Resten får bestämma sig ikväll, eller så får de äta senare helt enkelt. Säger väl till att vi vill ha maten vid halvåttatiden nångång.

Jag får intrycket att tant Anka är partysugen. Tänker du bli lika specialfull som du blev på genrepet?

// P

Börjar redan ikväll med lite alkoholhaltig dryck :)

Det är aldrig för tidigt för att förfesta

Jag ska försöka att titta in senare med en kompis, skulle vara kul att träffa dom som åker hoj här i Borlänge/Falun med omnejd. Ska till Uppsala och kolla på en Mille åt kompisen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT