Sporthojsmcklubbar? (Långt ord)

Backblade skrev:
inte dom! :4skrika

Jag gör en egen klubb då med koja i ett träd! :fakta

WCX Är ju snälla... :pannkyss

Hur gör man för att bli medlem föresten.... :va Ska man åka dit på helgerna och fjäska lite eller?? :hihi

Mögel skrev:
WCX Är ju snälla... :pannkyss

Hur gör man för att bli medlem föresten.... :va Ska man åka dit på helgerna och fjäska lite eller?? :hihi

Typ.

Vara med o köra visa intresse för klubben osv.

Hultan skrev:
Snart kommer hoten... :hihi

Hur menar du?Ska du pm:a saker du inte kan stå för nu igen?

Alla är välkomna att köra med WCX.

Vissa tycker det är kul andra inte.

//Blondie

Hultan skrev:
Jag står för allt, du vägrar tro på det, det är en heeelt annan sak tjockis.. :tummenupp

Bemöda dig inte att tjafsa, kan liksom inte se dina inlägg längre... :hihi

Du kanske inte kan se men alla andra.

Det är inte jag som sprider lögner.

Det är inte jag som förolämpar folk.

Det är inte jag som inte vågar träffas o prata.

Det är inte jag som ringer och skriker massa otrevligheter i telen o sen lägger på samt vägrar svara.

Bara så alla andra vet hur du beter dig.

Jag försökte att få bort osämjan medans någon sprider lögner istället

//Blondie

Var ett jäkla tjafsande emellan er.

Varför inte WCX? För att dom har ingen trädkoja.

Sen var jag bara lite intresserad av vilka sporthojs (och om det fanns) -klubbar det finns i GBG trakten. Det är ju inte så att hela WCX ringer till mig varje dag och bönar och ber om att jag skall joina. :hihi

Så till alla bråkande gossar:

:pannkyss

EDIT:

Finns det bara en sporthojs klubb i GBG trakten? Eller finns det lite olika gossar och gummor?

hållundan skrev:
Det är ju föffan du som är det, dämnit!

Ingen klubb i min skrubb. :rolleyes: :tungan

Vi skapar en egen. Gixxen och Bävern00 skall den heta, alternativt Gixxern och Bävernmedfullackfrån00

:fyllisar

Backblade skrev:
Vi skapar en egen. Gixxen och Bävern00 skall den heta, alternativt Gixxern och Bävernmedfullackfrån00

Tycker det va ganska dåligt namn! Och lite rasistiskt... Tänk om man vill joina och inte kör gixxer, Då känner man ju sig lite utanför.. :brinnerup

Blondie skrev:
Du kanske inte kan se men alla andra.

Det är inte jag som sprider lögner.

Det är inte jag som förolämpar folk.

Det är inte jag som inte vågar träffas o prata.

Det är inte jag som ringer och skriker massa otrevligheter i telen o sen lägger på samt vägrar svara.

Bara så alla andra vet hur du beter dig.

Jag försökte att få bort osämjan medans någon sprider lögner istället

//Blondie
Alltså, Kan inte du sluta förfölja mig?
Sprider lögner? Jag kan inte hjälpa att du vägrar tro något ont om dig själv,(självgod ja..)

Förolämpar, vem var det som lugnt och snällt frågade varför du attackerade mig? Sen gav jag upp då jag pallade inte idka mer pajkastning..

Våga träffas, är jag rädd för dig? Vadå skall du slå mig på allvar? Hur gammal är du egentligen? :rolleyes: , nej du rädd blir jag inte direkt, jag har sett hur du ser ut.. Och vad skall jag få ut av att träffa dig?! Skall jag få höra att min hoj är töntig och min farsa är svagare än din? Nej tack avstår..

Jag ringde upp dig för att du ringde när jag satt på mitt jobb kunde inte riktigt svara på dina påhopp eller hot.. Således ringde jag upp dig och meddelade dig att jag inte är intresserad av att få fler infantila samtal av dig... (trots detta ringer du igen och igen och igen..)

"Jag försökte att få bort osämjan medans någon sprider lögner istället"

Seriöst, du är pinsam, dina bundsförvanter med.. Fatta att vi kommer ha helt olika uppfattning om precis samma saker, sluta jaga mig, sluta tro allt för gott om dig själv..

Givetvis pallar jag inte se att du svarar på mina inlägg utan att läsa dom, :hihi men när du slutat jobba dig åker du givetvis på "ignore-listan" igen.. Att inte du gör samma sak så kanske du slipper störa dig?

Kan du inte sluta förfölja mig? Världen är nog stor nog åt oss båda..

Blondie & Hultan, ni har gjort ett bra jobb hittills med att hålla er tuppfäkting utanför forumet.. kan ni inte fortsätta med det??

Backblade skrev:

RÖV! :finger :mad:

Ingen djävla koja säger jag ju!

:tungan <--------------------------------- Just in case

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup