Maciej EVO VI
Gudomlig sporthojare
ok, det låter braForsberg skrev:2230566Me neither, och det stod inget om fullbokat när jag bokade, så det borde vara lugnt *hoppas*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok, det låter braForsberg skrev:2230566Me neither, och det stod inget om fullbokat när jag bokade, så det borde vara lugnt *hoppas*
Maciej EVO VI skrev:2230615ok, det låter braär så grymt sugen nu så man vill veta om man får plats eller får jaga reservplatser.
jamen dåsåElla skrev:2232751Än så länge finns platser kvar, men jag kan ju inte inte garantera hur länge... Så skynda dig att boka!
Ståhlis skrev:2271104Det finns fortfarande några platser kvar till Sporthojskurserna på Gelleråsen den 8-9 augusti. Surfa in på www.motorcyklisterna.org, under MC Fortbildning och boka en plats för 700 bagis per dag![]()
Ståhlis
ManWhore skrev:2233252Sporthojskurs..... gäller den också om man vill använda sig av Folksam/SMC-försäkringen (som broms och kurv).
Eller vad är skillnaden?
no no.UltraMarine skrev:2271112Per dag? Var det inte för båda dagarna?
UltraMarine skrev:2271112Per dag? Var det inte för båda dagarna?
Gunsan skrev:2277885Jaaa nu blir det två dagar på Gelleråsen.
Snart en månad dit...
Boende fixat också.
Nedräkning påbörjad
redan bokad, betals och klarElla skrev:2232751Än så länge finns platser kvar, men jag kan ju inte inte garantera hur länge... Så skynda dig att boka!
Forsberg skrev:2277986vågar man fråga var ni tänkt bo?![]()
Det låter ju mycket kul jag var rädd att det skulle bli en upprepning av dag ett baraStåhlis skrev:2271104Deltagare som kör båda dagarna kommer att få en steg 2 kurs den andra dagen, för SMC vill inte STOPPA utvecklingen.....![]()
MrRoadSnail skrev:2280559Och nu har vi boende också! Jag, Mats (taco) och Erik (forsberg) kommer göra banområdet osäkert även på kvällarna! Vi behöver dock någon som släpper in oss sent på måndagkvällen. Nån som kan ställa upp?
Finns det kylmöjligheter någonstans eller är det torrfrukost som gäller?![]()
R-Sickan skrev:2280662Om du är snäll så........................![]()
Instruktörerna kommer att vara där från ca 20:00.
Krax skrev:2280459Det låter ju mycket kul jag var rädd att det skulle bli en upprepning av dag ett bara![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |