Sporthojskurs Gelleråsen 14:e augusti

:va
Iceman1975 skrev:
2378928 Tack alla för en trevlig dag!:tummenupp
Och inte minst min instruktör Svante som var mer än Kanon!:tummenupp
Och jag fick åka bakpå..:D

Ett tips om nån ska bo på Hotell där uppe..
Boka INTE Alfred Nobel.. Otroligt dyrt och äckligt!

Gunsan: Håller buntbandet..:tuttar

//Lännström

Ingen som har lite bilder?

ja hotellet var ju skit:( men skoj hadde vi, samt att man fick ta oskulden på knä puckarna:))))))
:yoparty

någon som vet vart man kan hyra en typ skåp bil någolunda vettigt??? kollade med statoil nu dom skulle ha dryga 2000:- för torsdag natt till fredag natt plus soppa och då var det beräknat på en körtsträcka på 6,5 mil= svin dyrt. skicka gjärna ett pm om ni vet något bra ställe..

Last edited:
gluffis skrev:
2378521 Du får se till o inte åka av nästa gång då ;)

Hehe.. man blir stressad när man inte för gassa på i sina favoritsvänger för du ligger framför :pannkyss

Gunsan skrev:
2378720 Underbart att få så mycket tid på banan, men att ändå hinna svälja lunchen innan det var dax igen.

Tack alla som dök upp och hade en underbar dag, fast det var lite blött på förmiddagen.
Kan man tacka dem som inte kom som skapade förutsättningarna för många fria varv? I så fall tack ni med.

Pepparrotsbanan, i Enköping på söndag... i och för sig bara en go-cartbana, men betydligt närmare Stockholm.

Kram Maria

Hej maria! tack för turen igår, bra mkt roligare än att åka själv :tummenupp
Vad krävs för att få köra där då? Jag e på om jag inte drar på samåkningen!

// jonthatan :)

Last edited:
Wonderboy skrev:
2379036 Hehe.. man blir stressad när man inte för gassa på i sina favoritsvänger för du ligger framför :pannkyss

Hehe, men jag åkte inte av i alla fall ;) Jag körde iofs medvetet långsamt för o spara belägg o häll ganska bra åt sidan tyckte jag ;)

kanske kan bli en tur till den 23:e. dock har kneget blörjar och man befinner sig i
jönköping igen framför datorn :argpådato ska dock kolla på ny cykel och skinnställ först. :yoparty kolla om förs.bolaget gillar bankörning utan att det är SMC som anordnar. kul dag igår iaf :tummenupp gillar att köra i regn vet itne varför men fasen så kul :tomten

aJonator skrev:
2379635 kanske kan bli en tur till den 23:e. dock har kneget blörjar och man befinner sig i
jönköping igen framför datorn :argpådato ska dock kolla på ny cykel och skinnställ först. :yoparty kolla om förs.bolaget gillar bankörning utan att det är SMC som anordnar. kul dag igår iaf :tummenupp gillar att köra i regn vet itne varför men fasen så kul :tomten

jag tycker faktiskt inte heller regn är så jättefarligt :tummenupp
Men visst vågade man lite mer när det var tort :tungan

Last edited:
Att köra på Pepparoten ställer samma krav som BoK, kolla vad Tinatjejen skriver här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=127704

Om fler hade anmällt sig och kommit hade vi varit fler och haft mindre eget utrymme....

Ja än så länge håller buntbandet, men det här ska de få höra på Lelles i höst, ett blixlås till benet och dragskon till jackan och knappt använt, bara sedan i våras...

I väntan på en lillebror till BMW-Benny då grabbar...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman