Dino Velvet
Någon mer som ska sitta i skolbänken i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SMoto skrev:2167522ni verkar bli skolade i riktig SH anda, SH utbildningarna kommer med regngaranti!!!!!
Ni verkar få samma skitväder som vi hade i fjol.
Imorgon (torsdag) blir det lite uppdaterings kurs för oss som gick i fjol. Nog fan kommer det säkert regna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30 mil på hoj efter jobbet idag, kalasväder!TinaTjejen skrev:2170939Usch vilket kass väder det verkar bli
Jag och R-sickan är på Falkängen kring 21 ikväll. See ya!
28mil med 1½timme försenad jävla släpkärra, nu efter jobbetJåke skrev:217109030 mil på hoj efter jobbet idag, kalasväder!![]()
...men det vet ni väl, SMC-utbildningar läggs alltid i sämsta väder för att verkligen testa entusiasmen![]()
bikerwoman skrev:2180263![]()
Jippiee, nu är man hemma och godkänd
![]()
Blev ca. 80% körning i regn eller på våt bana, men för min del var det bara bra då jag tydligen blev utsedd till nån slags "regnguru" av våran grupp... kör nästan bättre i regn än i torrt av någon skum anledning![]()
Är i alla fall JÄTTEGLAD och JÄTTETRÖTT nu... vill rikta ett särskilt tack till min suveräne instruktör och menator under helgen, ingen mindre än "Niklas i norr"![]()
Niklasinorr skrev:2181806TACK! Jag skickar en hundring sen...![]()
bikerwoman skrev:2182767Jag är inte mutbar min käre norrlänningSkrev det från hjärtat
![]()
Vaaaa?! Är det du som är AnnaLena?bikerwoman skrev:2180263![]()
Jippiee, nu är man hemma och godkänd
![]()
Blev ca. 80% körning i regn eller på våt bana, men för min del var det bara bra då jag tydligen blev utsedd till nån slags "regnguru" av våran grupp... kör nästan bättre i regn än i torrt av någon skum anledning![]()
Är i alla fall JÄTTEGLAD och JÄTTETRÖTT nu... vill rikta ett särskilt tack till min suveräne instruktör och mentor under helgen, ingen mindre än "Niklas i norr"![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |