Sporthojsinstruktörskurs SMC Kinnekulle

Japp jag :tomten

måste bara jaga tag i friska däck

skit väder...

ni verkar bli skolade i riktig SH anda, SH utbildningarna kommer med regngaranti!!!!!
Ni verkar få samma skitväder som vi hade i fjol.
Imorgon (torsdag) blir det lite uppdaterings kurs för oss som gick i fjol. Nog fan kommer det säkert regna :4skrika

:gnissla :gnissla :gnissla :gnissla

SMoto skrev:
2167522 ni verkar bli skolade i riktig SH anda, SH utbildningarna kommer med regngaranti!!!!!
Ni verkar få samma skitväder som vi hade i fjol.
Imorgon (torsdag) blir det lite uppdaterings kurs för oss som gick i fjol. Nog fan kommer det säkert regna :4skrika

:gnissla :gnissla :gnissla :gnissla

kommer bli så där roligt att glida runt på slicks

Usch vilket kass väder det verkar bli:(

Jag som är totalt livrädd att köra i regn... eller nåja.. jag tycker i alla fall inte att det är särskilt kul :rolleyes:

Jag och R-sickan är på Falkängen kring 21 ikväll. See ya!

TinaTjejen skrev:
2170939 Usch vilket kass väder det verkar bli:(
Jag och R-sickan är på Falkängen kring 21 ikväll. See ya!
30 mil på hoj efter jobbet idag, kalasväder! :näsblod

...men det vet ni väl, SMC-utbildningar läggs alltid i sämsta väder för att verkligen testa entusiasmen :3freak

Jåke skrev:
2171090 30 mil på hoj efter jobbet idag, kalasväder! :näsblod

...men det vet ni väl, SMC-utbildningar läggs alltid i sämsta väder för att verkligen testa entusiasmen :3freak
28mil med 1½timme försenad jävla släpkärra, nu efter jobbet:5sure

Fast.. man kunde väl ha det sämre, förvisso:)

Att köra mycket i regn fostrar mjuka motorcyklister! :D

Vi som gick förra året är ena riktiga mjukisar med ullvantar och stickad olletröja under skinnställen! :tummenupp

Önskar er lycka till och hoppas det skall gå bra för er! Ni skall veta att ni är efterlängtade, vi behöver fler engagerade människor som är duktiga på att lära ut hojkörning! Lycka till! :tummenupp

Mvh!
// Niklas

:banana :banana Jippiee, nu är man hemma och godkänd :tummenupp
Blev ca. 80% körning i regn eller på våt bana, men för min del var det bara bra då jag tydligen blev utsedd till nån slags "regnguru" av våran grupp... kör nästan bättre i regn än i torrt av någon skum anledning :confused:

Är i alla fall JÄTTEGLAD och JÄTTETRÖTT nu... vill rikta ett särskilt tack till min suveräne instruktör och mentor under helgen, ingen mindre än "Niklas i norr" :pannkyss

Last edited:
superhelg. klart positivt överraskad.tack till alla för trevligt sällskap och för utbyte av erfarenheter.kollade trippmätaren.Omvandlat till varv blev det ca 185 varv för min del..... :tummenupp

bikerwoman skrev:
2180263 :banana :banana Jippiee, nu är man hemma och godkänd :tummenupp
Blev ca. 80% körning i regn eller på våt bana, men för min del var det bara bra då jag tydligen blev utsedd till nån slags "regnguru" av våran grupp... kör nästan bättre i regn än i torrt av någon skum anledning :confused:

Är i alla fall JÄTTEGLAD och JÄTTETRÖTT nu... vill rikta ett särskilt tack till min suveräne instruktör och menator under helgen, ingen mindre än "Niklas i norr" :pannkyss

TACK! Jag skickar en hundring sen...:)

Kanonhelg helt enkelt, kul bana, trevliga människor och fantastiskt bra kurs...! :tummenupp

Tack för en blöt men rolig och givande helg :tummenupp

Ett göött gäng av sköna människor, rolig bana och man blev godkänd :banana

En reflektion var att det går att köra fort när det är blött :hihi

Grå Fazer 1000

Kan bara hålla med om att det var en jättebra kurs och jättetrevliga människor! Och det goda med regnet för min del iaf var att jag lärde mig att köra avslappnat! :tummenupp

bikerwoman skrev:
2180263 :banana :banana Jippiee, nu är man hemma och godkänd :tummenupp

Är i alla fall JÄTTEGLAD och JÄTTETRÖTT nu... vill rikta ett särskilt tack till min suveräne instruktör och mentor under helgen, ingen mindre än "Niklas i norr" :pannkyss
Vaaaa?! Är det du som är AnnaLena? :va
att du inte sa nått.

Nu kan jag inte hålla mig längre...
Tack till alla som var med och förgyllde ett antal dagar i mitt liv!

Svensk sommar är inte så fel - regn är ju bra för både det ena och det andra.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla