Sporthojsinstruktörer bestulna

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Kawasaki zzr600
Två blivande sporthojsinstruktörer(?) blev i natt bestulna på sina älskade fordon nere i Kinnekulle!
Sensei och Twinsucker får nu fortsätta utbildningen på lånehojar..
Om någon får syn på ett vackert par suzukimotorcyklar placerade på ett öppet släp så hör av er!

En blåvit gixxer 750 och en svart TL1000S.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=83937
 
Last edited:
Detta är senseis hoj... men som tur är satt inte läppstiftsröret på... :)
 

Bifogat

  • gixxer.jpg
    gixxer.jpg
    72.2 KB · Visningar: 375
2fast4hjo skrev:
Fy fan :mad: ... håller ögonen öppna...

Själv skulle jag vilja ge mig ut och leta igenom hela landet.. men bilen har ju han och hojen får jag ju inte ge mig ut på själv... :huvet
Sitter fast i lägenheten och stirrar ut på regnet... grrrrr :mad:

Inte kan jag krama på min numera deprimerade och vansinnigt förbannade sambo heller... :4skrika
 
Jaha tjuvar om ni läser detta så är jag intresserad av att köpa en pc2a. Hugger och undertail.. Hmm samt kåpor.
Köpte nämligen en likadan hoj som jag hade... och hoppas att min inte kommer tillbaka inom 20 dagar till. Tog ett lån för att fixa ny hoj.
Hoppas förvisso att ni åker dit..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top