Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NoicE skrev:NI är anmälda och jag har redan skickat räkning, McB betalar allt annars kommer Blompa & NoicE inkasso.
![]()
sven666 skrev:men jösses.. de e ju i mitten av augusti.. jag kan inte ens planera 2 veckor i förväg![]()
McB skrev:Vet inte om jag ska dit eller ej, faktiskt. Var där förra året, och det var trevligt och bra på alla sätt och vis, men då jag inte har någon hoj längre så lockar det inte på samma sätt. Jag håller hellre till i RR-depån.
Chille skrev:tänk på att jag får knoudd i juni/juli.. så jag har inte alls mkt tid.... DÄRFÖR vill jag planera in några saker .. så att jag kan ge henne kvalitetstid INNAN.
annars blir det sånt jävla gnäll om jag drar iväg o lämnar henne med en en månads baby!![]()
McB skrev:Vet inte om jag ska dit eller ej, faktiskt. Var där förra året, och det var trevligt och bra på alla sätt och vis, men då jag inte har någon hoj längre så lockar det inte på samma sätt. Jag håller hellre till i RR-depån.
RSV_R skrev:Nämen, har gurra hittat hit nu me....![]()
Gustaf skrev:Mmmm....
Har du varit ute och åkt ngt ännu?
Själv har jag fått ordning på blikersen nu, har dock bara provat dem med spänningsaggregat och då såg det riktigt nice ut.... ska försöka skruva ihop bakdelen i helgen....
Du som vet Macho, vart går resten av sm deltävlingarna ? o vilka datum ?Macho Woman skrev:Jag är RR-nerd. Jag åker på SM/SO-finalen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |