.::.:.:Sporthojsfesten i Örebro:.:::.:.:..

Hur många morgnar vill du må illa?


  • Antal röstningar
    0
blom skrev:
hur länge ska du vara där då? festen är ju inte i juni

Se förresten till o ha en plunta redo - jag tänkte börja samla :hihi

Skämt o sidor, är helt nöjd med den jag fick och har faktiskt inte druckit upp allt än. Måste spra till SHfesten ju :)
Tack igen.
 
Mavve skrev:
Se förresten till o ha en plunta redo - jag tänkte börja samla :hihi

Skämt o sidor, är helt nöjd med den jag fick och har faktiskt inte druckit upp allt än. Måste spra till SHfesten ju :)
Tack igen.
ja vi får väl se om du tar den i år igen.. mavve ska du och jag ligga skeden :)
 
blom skrev:
ja vi får väl se om du tar den i år igen.. mavve ska du och jag ligga skeden :)

För faaan då - skriv inte sånt offentligt :brinnerup

Det räcker med PMsexet.

Men om vi ska ligga skeden igen så är det min tur att ha huvet utanför sovsäcken - blir klibbit av allt, svett
 
Mavve skrev:
För faaan då - skriv inte sånt offentligt :brinnerup

Det räcker med PMsexet.

Men om vi ska ligga skeden igen så är det min tur att ha huvet utanför sovsäcken - blir klibbit av allt, svett
ok förlåt då.. mavve ragga med dig dina kawa polare nu från ninja klubben. det var lite dåligt därifrån förraåret
 
Jag vet, det var rätt kasst... Tror jag skrämde dem lr nåt när jag sa att jag hade trimmat min 400. De var väl rädda att de inte skulle hinna med :rolleyes:

Störst bedrift hade varit att få med Knorten. Han bor i trelleborg :D
 
Mavve skrev:
Jag vet, det var rätt kasst... Tror jag skrämde dem lr nåt när jag sa att jag hade trimmat min 400. De var väl rädda att de inte skulle hinna med :rolleyes:

Störst bedrift hade varit att få med Knorten. Han bor i trelleborg :D

Är ju för f-n bara runt hörnet *skrattar* Luleå-Örebro hmmm, långtinnih-vete iaf. 100-110 mil skulle jag väl tippa på.

Körde i o f s Luleå-Öland-Luleå ifjol med tjejen, 340 mil på en och en halv vecka. :D
 
Åberg skrev:
Är ju för f-n bara runt hörnet *skrattar* Luleå-Örebro hmmm, långtinnih-vete iaf. 100-110 mil skulle jag väl tippa på.

Körde i o f s Luleå-Öland-Luleå ifjol med tjejen, 340 mil på en och en halv vecka. :D

Va bra. Då tar inte jag priset för vem som har kört längst i år :)

O e d samma pris som last year så ska du bara vara glad ;)
 
Kul med framförhållning

Så jag antar att vi pratar sommar :)

Det är ju evigheter till-suck......

Men det verkar kul,halvtokigt. :fyllisar


Kyckling skrev:
Festen är preliminär-planerad till andra delen av säsongen.
Så det är lääänge kvar innan det ska attacksupas i våran regi :fyllisar
 
Klösan; Det finns annars pubrundor du kan följa med på 1 gång i månaden, i mars går den av stapeln den 27. Ett bra alternativ medan man väntar på de större festerna.

Blom; 300 kronor för 2 nätter låter mycket överkomligt! Hellre det än 500:-
Man ska ju ha råd med spriten och bensinen också :fyllisar
 
Bikerbitch skrev:
Klösan; Det finns annars pubrundor du kan följa med på 1 gång i månaden, i mars går den av stapeln den 27. Ett bra alternativ medan man väntar på de större festerna.

Blom; 300 kronor för 2 nätter låter mycket överkomligt! Hellre det än 500:-
Man ska ju ha råd med spriten och bensinen också :fyllisar
jag tror att det hamnar någonstan där, tror!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top