blom skrev:kan säga som så att det blir förmodligen i slutet av juli eller början av aug.. mer info kommer innom kort![]()
Bara det inte blir när det är Bike week i Karlskoga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:kan säga som så att det blir förmodligen i slutet av juli eller början av aug.. mer info kommer innom kort![]()
cool_adde skrev:ett helrör(till sig själv) som inträde vore ju en bra idé... skämt å sido. Jag skulle gärna komma om man får plats i någon bil. Men det är nog inget problem...

Det beror ju såklart på när den blir planerad. Vinter=bil vår/sommar=hojp.grip skrev:BIL??? Var det inte sporthojsfest![]()
![]()
cool_adde skrev:Det beror ju såklart på när den blir planerad. Vinter=bil vår/sommar=hoj
klart det inte blir dåMrGooFy skrev:Bara det inte blir när det är Bike week i Karlskoga.
Kyckling skrev:Festen är preliminär-planerad till andra delen av säsongen.
Så det är lääänge kvar innan det ska attacksupas i våran regi![]()
Haha, ja så kan det gå... Det är ju inte direkt så att alla vägar bär till H-stad heller =)Mavve skrev:Vi körde nog allt lite galet
Men hem kom vi. Jag stannade till i Halmstad o gasa lite med nårra därifrån på kvällen så hemresan var inte helt bortkastad.

Men äsch... Bara för att jag inte orkar läsa hela tråden...EBS skrev:Juli/aug känns som sommar va.![]()
![]()
Bikerbitch skrev:23 augusti har det ju alltid varit rajraj. Lägg inte festen när det är mcträffar bara. Ve och fasa!
Det enda jag var lite missnöjd med vid Fiskeboda var att det blev så utspritt.
Många försvann till sina stugor och satt inte nere vid partytältet.
Det som är mest synd är att folk alltid sitter i sina grupper där man känner varann, svårt att kanske råda bot på det dock..![]()
Mavve skrev:Äsch vaddå då?
Alla kna inte gilla alla.
I göteborg blev det ju slagsmål tom. Och? Som om alla ska vara värsta vänner bara för att man kör hoj lr?
Men du kan få sitta i mitt gäng en liten stund sen BB mot kvällen om du vill?![]()

har du ingen hoj, åk bilKarlJohan skrev:Jag kommer bara jag fixar transport på nåt sätt.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |