.::.:.:Sporthojsfesten i Örebro:.:::.:.:..

Hur många morgnar vill du må illa?


  • Antal röstningar
    0
2 dagar så slipper det vara så stressat, mer chans att träffa folk (eller iallafall komma ihåg vilka man träffat :fyllisar) när det är två dagar...

Har vart kul på alla SH-fester och tror det blir likabra den här gången, Fiskeboda var bra!
 
förra året var asskoj!! så jag röstar helt klart för 2 nätter! ;)
:yoparty :yoparty ! :tuttar :öl :rock :rock
/z
 
Två nätter låter najs. En natt blir lite hetsigt. :tummenupp
 
Klösan skrev:
vara lite korkad och fråga alla (ännu så nyktra) halvgalningar när partyt skall ske :confused:

Blir det när islossningen ÄNTLIGEN blivit av eller :va

Två dagar låter som lattjo :tummenupp
Festen är preliminär-planerad till andra delen av säsongen.
Så det är lääänge kvar innan det ska attacksupas i våran regi :fyllisar
 
Det var skoj förra året så det kommer säkert att bli kul i år igen. En sak som skulle kunna göra det lite roligare är om vi ordnar någonstans i närheten där vi kan åka lite hoj och leka lite ihop på dagen. Tyckte att den där smala asfaltsvägen med stora hårda stenmuren och massa träd bredvid som gick strax utanför husen var lite otäck att wheela fram å tillbaka på.....

Så vad säger ni örebroare som ordnar det hela? Finns det nåt lämpligt ställe i närheten för lite stuntande?
 
kanske skulle pallra sig de fyra milen i år och titta på när folket är fulla, korten visade ju tecken på skoj förra året iaf! :D
 
Kreuger skrev:
Det var skoj förra året så det kommer säkert att bli kul i år igen. En sak som skulle kunna göra det lite roligare är om vi ordnar någonstans i närheten där vi kan åka lite hoj och leka lite ihop på dagen. Tyckte att den där smala asfaltsvägen med stora hårda stenmuren och massa träd bredvid som gick strax utanför husen var lite otäck att wheela fram å tillbaka på.....

Så vad säger ni örebroare som ordnar det hela? Finns det nåt lämpligt ställe i närheten för lite stuntande?
Det är planeringsmöte på onsdag, jag tar med den bollen så får vi se vad som går att ordna.
(Borde ju finnas nån lämplig raka i närheten tycker jag).

@Micke_Lindstrom. Ja det gör det.

Min förhoppning är att vi kan presentera ett datum efter mötet på onsdag.
(Men det ska ni inte se som något löfte :rolleyes: :D )
 
2 nätter så man får berättat dag 2 vad man gjorde kväll 1 och får chans att göra ännu värre kväll 2.

Öh.
 
hållundan skrev:
Jag mä. 2 dagar partaj...

I´ll be there... Vaddå mavve, äre svårt att hitta hem sedan?

:banana

Vi körde nog allt lite galet :tungan

Men hem kom vi. Jag stannade till i Halmstad o gasa lite med nårra därifrån på kvällen så hemresan var inte helt bortkastad.
 
kan säga som så att det blir förmodligen i slutet av juli eller början av aug.. mer info kommer innom kort :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top