.::.:.:Sporthojsfesten i Örebro:.:::.:.:..

Hur många morgnar vill du må illa?


  • Antal röstningar
    0

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Hey!


Nu är det dags igen, men först ska vi göra en lite undersökning om hur många
dårar som vill komma och hur länge dom vill stanna i våran försvampade stad.
Det blir 1 eller 2 nätter, kör vi 2 nätter så kan vi dricka ännu mer sprit osv...

Det blir liiite högre pris när det är 2 nätter, men inte avsevärt så rock on!

bild_nark_02.jpg



svampen.gif
 
TVÅ NÄTTER.....

ps
@ noice... Ge faaan i å krascha i år så kan du va med å supa åsså :arsele :D
ds
 
Varför inte en hel vecka i nykterhetens tecken? Jag har bra kontakter inom IOGT-NTO, så att ordna lokaler är inga problem.
 
Du vet att jag kommer stanna 3 nätter och dricka lika mycket som rymmer i vattentornet. Först till sjukhuset vinner :cool:
 
Finns det en sån där svamp i Örebro också?
 
berggren_martin skrev:
Finns det en sån där svamp i Örebro också?



ööhhh... trodde det var orginalsvampen :D


Det var en oljeshejk här när dom byggt klart den, han blev så impad att han byggde en till sig själv också :rofl
 
bättre för lång resande med två nätter.. toca i år ska vi supa noice under bordet.. fast noice tränar ju hårt nu iofs :D
 
Jag har trivts bra på de 2 tidigare örebropartajen så jag är med denna gången oxå utan att blinka

2 dagar är trevligt och mysigt

/oXydex med tös
 
Får man

vara lite korkad och fråga alla (ännu så nyktra) halvgalningar när partyt skall ske :confused:

Blir det när islossningen ÄNTLIGEN blivit av eller :va

Två dagar låter som lattjo :tummenupp



Kentamannen skrev:
Oh no! Fiskeboda, det stället kan jag dra hemska historier om, var nämligen där två gånger när jag gick i mellanstadiet. :huvet :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top