Sporthojsfest 29 November !! (2014)

En till den 24 januari :)

- - - Updated - - -

Vår samarbetspartner omenahotels erbjuder oss hojåkare 10% på boende från nu till och med efter mc-mässan 25 januari!

http://www.omenahotels.com/se/

Ange kod "PIPPI" när du bokar så får du tillgång till rabatten!

Trots att dessa tillställningar brukar ha en nedstämmande inverkan på familjelivet några dygn efter så ser jag mig nödsakad att förflytta mitt något skröppliga lekamen till nämnda lokal för samvaro. Om alkohol skulle trugas på mig så ber jag om ytterst ringa mängder.
Avböjer ävenså brottning denna gång. Om brottning mot all förmodan skulle ske, avböjer jag att antagonisten meddelar sin åsikt om mina färdigheter genom att avge såkallade "asgarv" under förfärdigandet.

Kan man slinka in fram på småtimmarna och ta en pilsner, eller måste man anmäla sig innan?
Ska på julbord innan

Hej! har inte läst hela tråden, men kan man inte bara glida förbi? måste man föranmäla sig någonstans?
menar då till den 29nov

Det hållet vi tummarna för! Ses på lördag!

JA! SH-FÄST!!

Jag r med - särskild om den mörka lottsäljaren (vuxenålders chey med småsyndiga ögon) är där igen..:tungan
Annars...

(..annars är jag oxå intresserad att fästa ..) :lol

Det hållet vi tummarna för! Ses på lördag!

Ja, ses på Lördag! :) -förresten ringde (gammaldags) ClubBlaa i Fredags för bord- & matreservation men han var inte intresserad att skriva ner nåt iom jag skulle inte dit med sällskap. Han bara uppmuntrade att dyka upp och beställa.. (kan visserligen också mejla enligt FB uppmuntran att anmäla sig..)

-Hälsningar från Györ! (..vädret här är stort sätt som i Stockholm.. men Slovakiaring ligger nära..)

Idag ska jag på möte med klubbblå och stämma av de sista. Glöm inte att boka bord och matpaket om ni ska äta!

Återkommer med lite mer info i kväll eller i morgon!

Paket från MrBackis, Backlund Racing, Otto Johansson motorsport och Lindstrands har anlänt!

Mindre än ett dygn kvar till fest!

Ses i morgon! :yoparty:tuttar

Paket från MrBackis, Backlund Racing, Otto Johansson motorsport och Lindstrands har anlänt!

Mindre än ett dygn kvar till fest!

Ses i morgon! :yoparty:tuttar

Hej Pippi !
Jag skulle mer än gärna komma på fest men tyvärr går de inte just nu ! Vi håller på att renovera köket och frun vill gärna ha in spisen till Jul ! Kan du förstå ? :va

Men till festen i samband med hojmässan i januari Hoppas jag att jag (och nån kompis) kan komma ! :rock
Nog kan man väl koka julgröt i micron va ? :rolleyes:

Jag kommer, har för mig det ligger en mc-parkering precis i närheten som man kan ta! Hoppas den inte är full när man dyker upp :rock

Idag är det fest dårå...
Klippa naglarna och ansa skägg då. ockockock.. Slit och släp. :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey