Sporthojsfest 29 November !! (2014)

Näe!

-"Materialet är inte tillgängligt för tillfället"

:rolleyes:

:hej

/e

Alla är välkomna oavsett hoj men i första hand är det ju SH-folk som kommer :) Ålderna har varierat från 23-60+ så kom du och ta med dig polarna :)

Nice !

Jo , alltstså jaha så nu blev "kiddsen" nervösa att de kommer att dyka upp en "riktig" biker på fästen å förstöra Hela imgagen åt er va ? !!! :-)

Eller varför blev de så tyst i den tråden ?

Å jag som har en (flera) polare som åker Harley som jag tänkte fråga er om de är ok att "bjuda in" då ?

Vart tog ni vägen ?
Kram ! Cawasapien

Funkar för mig, men det gjorde den åas förut med. :dummer Facebook är lite odeterministiskt.

Ok! Ser att jag inte uppdaterat mig!

Så här ligger det till!

Jag har inte mått så bra så jag har inte orkat ta tag i detta men nu kör vi!!!!

Boka datumet den 29 november tillsvidare. Filip Backlund har förhoppningsvis tänkt dyka upp och jag återkommer med lokal som vanligt!

Tyvärr så har Allstar stängt för renovering vilket betyder att jag måste leta nytt samarbete.
Som ni vet gör jag allt i min makt för att det ska bli så billigt men med kvalité som möjligt!

Återkommer inom kort med mer information!

Ok! Boka även in den 24 januari!

För då ska vi OCKSÅ festa!!! Gamla gubbar Carnivore och Arvidson! Klart jag ska arrangera fest i samband med mässan ❤️

Kanon Bokar i kalendern!

Anmäld. Med mig kan man prata om sporthojar, sportbilar, banåka och hårdrock. Några andra intressen har jag inte.

Jag håller på att föhandla med tidigare hotell, Omena som ligger på ganska nära avstånd. Ca 15 min promenad. Återkommer med priser när jag fått svar från dem!

Vår samarbetspartner omenahotels erbjuder oss hojåkare 10% på boende från nu till och med efter mc-mässan 25 januari!

http://www.omenahotels.com/se/

Ange kod "PIPPI" när du bokar så får du tillgång till rabatten!

Ska tillägga att vi har en del av lokalen själva.
Middag kommer serveras på övervåningen och sedan har vi undervåningen helt själva.

Dealen med www.omenahotels.com är också klar, vi har billigare pris där från och med nu till och med den 25 januari 2015! Uppge kod PIPPI vid bokning! :tummenupp

SH-Fest 29 november 2014

Hej tjejer!

Dags för fest i huvudstaden!

Hoppas jag får se er där :D

Flyer SH-fest 2014 november ver 2.jpg

Jag kan tyvärr inte denna vändan, men det glädjer mig att det är fest på gång :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT