Sporthojsfest 29 November !! (2014)

Nice !

Jo , alltstså jaha så nu blev "kiddsen" nervösa att de kommer att dyka upp en "riktig" biker på fästen å förstöra Hela imgagen åt er va ? !!! :-)

Eller varför blev de så tyst i den tråden ?

Å jag som har en (flera) polare som åker Harley som jag tänkte fråga er om de är ok att "bjuda in" då ?

Vart tog ni vägen ?
Kram ! Cawasapien

Nice !

Jo , alltstså jaha så nu blev "kiddsen" nervösa att de kommer att dyka upp en "riktig" biker på fästen å förstöra Hela imgagen åt er va ? !!! :-)

Eller varför blev de så tyst i den tråden ?

Å jag som har en (flera) polare som åker Harley som jag tänkte fråga er om de är ok att "bjuda in" då ?

Vart tog ni vägen ?
Kram ! Cawasapien

Jag brukar dra med mig polare som är sugna på hojkort på de där festerna. :hihi
Förra gången hade han kameran med sig också.

Ok , Nice !

Så då kan jag fråga mina Harley kompisar om dom vill hänga med liksom ? :confused:
När e Mc mässan då ? Vet du ?

Ha en Skön helg !
Skål i rött !

Cawasapien[/QUOTE
Vill ni ha lite spridning på åldrarna så kan jag fråga sonen om han vill komma med ! Han blir 18 år i vinter och är intresserad av 125 cc kortet ! :Bugar

Jag vill vara med, om det är i Stockholmsområdet, hade mycket roligt sist (snyft med Prillan), och Happy och med Engström :rofl

Haha , ja jag kan tänka mig att de blev endel sköna bilder ! :D
Är de nån åldersgräns lr ? :7peta

Joo, kameran åkte runt på festen, han tog nog bara 20 bilder själv och det var ett par hundra bilder när han kom hem. :P
Åldersgräns? Tja, 18? Dunno... Har varit på barer de gånger jag varit med iaf.

Ok! Ser att jag inte uppdaterat mig!

Så här ligger det till!

Jag har inte mått så bra så jag har inte orkat ta tag i detta men nu kör vi!!!!

Boka datumet den 29 november tillsvidare. Filip Backlund har förhoppningsvis tänkt dyka upp och jag återkommer med lokal som vanligt!

Tyvärr så har Allstar stängt för renovering vilket betyder att jag måste leta nytt samarbete.
Som ni vet gör jag allt i min makt för att det ska bli så billigt men med kvalité som möjligt!

Återkommer inom kort med mer information!

Last edited:
Ok! Boka även in den 24 januari!

För då ska vi OCKSÅ festa!!! Gamla gubbar Carnivore och Arvidson! Klart jag ska arrangera fest i samband med mässan ❤️

SH-fest 29 november 2014

Flyer SH-fest 2014 november ver 2.jpg

Hej på er igen!

Ser fram emot att träffa er alla igen och hoppas att ni hjälper mig att bjuda med så många människor som möjligt!

Väl mött!

/Pippi

Anmäl er gärna på Facebook också så har vi en liten uppfattning om hur mycket personal mm vi skall ta in :)

https://www.facebook.com/events/780740331982222/

Bifogat

• Flyer29ov2014.jpg
    Flyer29ov2014.jpg
    62.3 KB · Visningar: 66
Last edited:
SH-Fest 29 november 2014

Flyer SH-fest 2014 november ver 2.jpg

Hej på er!

Ser fram emot att träffa er alla igen och hoppas att ni hjälper mig att bjuda med så många människor som möjligt!

Väl mött!

/Pippi

Anmäl er gärna på Facebook också så har vi en liten uppfattning om hur mycket personal mm vi skall ta in :)

https://www.facebook.com/events/780740331982222/

Bifogat

• Flyer29ov2014.jpg
    Flyer29ov2014.jpg
    62.3 KB · Visningar: 100
Last edited:
Pippi! Fixa festen i Västerås så kan du slagga hos mig! Säg inget till min fru bara... :smasha

Haha Tackar! Sover nog hos syrran i så fall OCH säger det till din fru :banana Nä men 136kr, 1 timme på tåget så är ni Västeråsare välkomna på festen såklart!

Alla ni andra är också välkomna oavsett landsände! Fast de tidtabellerna kan jag inte så Google is your friend ;)

Det kommer även att vara fest i samband med mässan, så boka även den 24 januari!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT