Sporthojsfest 28/1 2017

Jag tog absolut inte illa vid mig!

Tack :)

Haha nä det kan jag inte ta ansvar för :D Du får skrapa ihop till den andra halvan så iaf nått är helt :D:D

Kan medela att det endast finns 23 matplatser, sorry 21 matplatser kvar! Så skynda maila till theresa@debaser.se för att säkra din plats! Sittningen kl 20.30 är det som gäller :tummenupp

Jag själv ska börja planera för att försöka öppna upp för fler platser! Håll tummarna! Men först måstet de 21 platserna bokas upp :)

Jag tog absolut inte illa vid mig!

Tack :)

Haha nä det kan jag inte ta ansvar för :D Du får skrapa ihop till den andra halvan så iaf nått är helt :D:D

Det är en känsla Pippi, en känsla!

Men något som är helt så är det att jag är helt obekväm på dylika ställen. och en deltagare som inte trivs är ju inge kul för er andra. :)

Däremot är jag helt bekväm på en hojträff med hojar. :D

Sådär ja! Då är matgästerna fullbokat men det finns såklart plats att droppa in utan att äta! Happy hour kl 18.00-20.00

:banana:banana:banana:banana

Idag har jag hälsat på Lasse på Jofama/Halvarsson/Lindstrands och fått ett jättefint paket!

Har ni Sporthojströjorna på er? Ska försöka komma förbi med Old Bull Racing crew efter era middagssittningar.

// Kalle K-Man

Däremot är jag helt bekväm på en hojträff med hojar. :D

Att inte SH-kollektivet försöker dra ihop en sommarträff, det kan väl inte va så omöjligt? T.ex. Bike Week på Gåsen är ju perfekt med underhållning både dag- och kvällstid. Genom åren är det mer än en grogg som slunkit ner på läktaren under ett SBK-kval! :öl

Och hur slutade partajet igår, förresten?

Last edited:
Tackar för senast! Mycket trevligt och jag kommer ihåg nästan allt denna gång!
Träffade på minst en kär gammal SH-medlem som jag inte sett på många år, bara en av många anledningar att gå på SH-fest. Resten av idoiterna träffar man ju ändå liksom...
Tack Pippi!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...