Sporthojsförare med stort EGO

Dr.Bike skrev:
2486755 Fasen Jörgen! Du börjar bli gammal! :D (sa mumien!!)
Men vi ska ut på en sväng, du jag och Patrik!
Ligg på honom nu att tjacka en moppe!
Har redan tjatat sedan han kom hem. Förklarat vilken potential som slummrar i jättespisen han förälskat sig i osv. Det är att slå in öppna dörrar märkte jag. Han är såld på hoj. No worries! :hihi
Ska till Rörken ikväll, drar om 45 minuter!

Jag tycker det är precis tvärt om!

T.ex Man ligger bakom en bil som kör långsamt, det blir rött och man ställer sig i "pole" sedan gasar man iväg! Ofta ska då bilen rejsa eller köra 20 km/h fortare än innan man körde om, suck...

Det finns nog idioter på både två och fyra hjul!

JT skrev:
2486782

Det är jag inte sen att skriva under på! :)
Oj vad mycket dumt man gjort mot andra människor genom åren...
/J

Bikerbitch skrev:

Bikerbitch: Tröttnar du aldrig på att vara moraltant hela tiden..? Så fort det är nått litet så är du där och hugger... Lugna sig, det tjänar inget till att vara hobbypolis i all oändlighet, ingen kommer ändra sig plötsligt bara för att du skriker livsfara hit och dit när någon kört lite fort :)

Mvh, Jesper

Last edited:
Jesper Cronelid skrev:
2486896
Bikerbitch skrev:
2486642 ...QUOTE]

Bikerbitch: Tröttnar du aldrig på att vara moraltant hela tiden..? Så fort det är nått litet så är du där och hugger... Lugna sig, det tjänar inget till att vara hobbypolis i all oändlighet, ingen kommer ändra sig plötsligt bara för att du skriker livsfara hit och dit när någon kört lite fort :)

Mvh, Jesper
Du behöver inte ta åt dig, det va sporthojsförare hon menade!

Jesper Cronelid skrev:
2486896 Bikerbitch: Tröttnar du aldrig på att vara moraltant hela tiden..? Så fort det är nått litet så är du där och hugger... Lugna sig, det tjänar inget till att vara hobbypolis i all oändlighet, ingen kommer ändra sig plötsligt bara för att du skriker livsfara hit och dit när någon kört lite fort :)
Mvh, Jesper

Jag kanske är senil idag. Men jag sa aldrig något om någon som körde för fort.
Skrev att det finns idioter till sporthojsförare också. Såna som beter sig svinigt i trafiken rent allmänt. Köra för fort gör jag varje dag, så det skiter jag i om folk gör.

Förresten, kram på dig!

JT skrev:
2486782 Jag tycker det är precis tvärt om!

T.ex Man ligger bakom en bil som kör långsamt, det blir rött och man ställer sig i "pole" sedan gasar man iväg! Ofta ska då bilen rejsa eller köra 20 km/h fortare än innan man körde om, suck...

Jodå nog är det så. Men då inträder regel numer TRE:

OM han kommer ikapp dig, TROTS att du har (märkbart) högre hastighet än vad han hade innan, så har han förverkat sin rättighet att existera... du trycker bara på förintelsestrålens reglage på styret och han är gone!
:D

Dont get mad - get even!

Bikerbitch skrev:
2486943 Kan nån ta bort mitt inlägg förresten. Det är dödstraff på att vara ironisk tydligen.

Ja HUR kan du var SÅ nedrig att du untnyttjar dig av ironi! Fyyy...tänk på att alla inte har alla hästar hemma och kan ta åt sig! Självdistans och ironi samt lite självkritik finns visst inte mer...

Kram på dig J

Jörgen Karlsson skrev:
2486785 Det är jag inte sen att skriva under på! :)
Oj vad mycket dumt man gjort mot andra människor genom åren...
/J

Låter som att du inte fick en glitterängel varje gång i Söndagsskolan... ;)

Plåtniklas skrev:
2486957 Jag har liten snopp.

..men sen kör jag ju som en kärring också. :)

:hihi

Jag har samma problem..men jag vet inte vilket som kom först...att jag kör illa p.g.a liten snopp, eller om jag fick liten snopp för att jag kör så illa... Jag är så förvirrad! Snälla - hilfe!

Last edited:
Bikerbitch skrev:
2486943 Kan nån ta bort mitt inlägg förresten. Det är dödstraff på att vara ironisk tydligen.

Gör det själv? Vet du inte hur man gör så skicka ett PM med ditt telnr till mig så ringer jag dig och hjälper dig på traven :tummenupp.

HanneZ skrev:
2486901
Du behöver inte ta åt dig, det va sporthojsförare hon menade!

Bawahahaaaa...

Angående ämnet, såklart skäms man som en hund om man glider framför bilar vid rödljus och inte är cobrasnabb iväg. Första turen i år körde jag om 137 bilar i en kö och ställde mig längst fram, tror ni inte att jag får kärringstopp (det finns en anledning till att det heter så också) när det blir gult?

Bikerbitch skrev:
2487014 Jag kör också som en kärring, för jag är ju en. Turligt nog har jag ingen snopp överhuvudtaget.

Kör med susp, då ser det ut som man har ett rejält "paket"!:tummenupp

Jesper Cronelid skrev:
2486896 Bikerbitch: Tröttnar du aldrig på att vara moraltant hela tiden..? Så fort det är nått litet så är du där och hugger... Lugna sig, det tjänar inget till att vara hobbypolis i all oändlighet, ingen kommer ändra sig plötsligt bara för att du skriker livsfara hit och dit när någon kört lite fort :)

Mvh, Jesper

Men va fan, du är väl den sista å snacka om å gasa:arsele

Bikerbitch skrev:
2487014 Jag kör också som en kärring, för jag är ju en. Turligt nog har jag ingen snopp överhuvudtaget.

Min tjej (läs: kärring) kör som en idiot (läs: för fort och för nära) ibland så jag vet inte hur jag skall tolka ditt påstående.

Tror att gubben din också tycker det är tur att du inte har en slang....eller har du en överaskning åt honom på bröllopsnatten :D

/Bagarn

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...