Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.
Rash skrev:
2541732 Med den där glada smileyn i slutet så förmodar jag att du vill se mer sånt?

Dom flesta cheyer gillar sånt där snusk Rash, tror inte Mcbrud är nåt undantag :drool. Om du nu får henne att dansa för dig så se till att spela in det hela så vi har nåt att göra när vi ses nästa gång ;).

Pinky skrev:
2543300 Dom flesta cheyer gillar sånt där snusk Rash, tror inte Mcbrud är nåt undantag :drool. Om du nu får henne att dansa för dig så se till att spela in det hela så vi har nåt att göra när vi ses nästa gång ;).

hmmm... behöver jag ens skriva något eller fattar du?:tuttar

Bus-Bo skrev:
2542848 Jag känner hur spänningen byggs upp i kroppen nu, imorgon hoppas jag mitt brev kommer på posten, och sen äär det bäss å fira som gäller, även om jag blir själv (Cheyer i jonsered/hisingen området kan ju alltid höra av sig)
Hell yeah, brevet har kommit och jag har plötsligt en framtid, fyfän va najs. Här ska Firas minsanne mig:yoparty

Rash skrev:
2543580 :viftarocksåmedsnoppenochhoppaspåattfåvaramedpåetthörn,gärnaetthålsompinkyändåintevillkörapå

:slicka

Haha, du e kul du Rash :hihi.

Men som damen sa så är du tyvärr inte välkommen, inte i mitt hål iaf :slicka.

de e fkn sheit..

men men...

Nu har jag hämtat hem min kissemiss, tyckte han skulle ge mig lite kärlek på nätterna så va tvungen o hämta han.

Edit: hah, va söt han e, hitta min gömma med kattleksaker o kom bärandes på en leksaksmus :D

Ni slipper mig ikväll iaf.............

Jobbar nytt kvällsjobb, köra taxi :D stackars passagerare. man kanske ska lägga en bombrepa centralen-arlanda

:tummenupp

Mcbrud skrev:
2543608 dream on!
:tuttar

Ha! Och det tror du inte att jag redan gjort..? Shitt va tight du va:jisses

Pinky skrev:
2543757 Haha, du e kul du Rash :hihi.

Men som damen sa så är du tyvärr inte välkommen, inte i mitt hål iaf :slicka.

Ditt hål tar jag när som helst Pinky.. Kan tänka mig hur liten och oskyldig den är.. Fan, ska du inte ta och förlora stjärtoskulden nån gång?
Du lär ju lätt testat med dildosar iallafall.. Så många som ni har på jobbet..:hihi

IronMike skrev:
2544069 Ni slipper mig ikväll iaf.............

Jobbar nytt kvällsjobb, köra taxi :D stackars passagerare. man kanske ska lägga en bombrepa centralen-arlanda

:tummenupp

O fan.. Så du får ta taxileg alltså? Man måste ju haft körkort de senaste två åren för det.. Själv har man ju vart av med kortet två gånger. Och nu bara haft det i 6-7månader:huvet

Last edited:
AndreasNo skrev:
2544083 inte skaffa såntdär internet te laptopen?
nä ska väl kirra det :hihi så man kan spamma jääärnet när man väntar på en körning, eller varför inte tanka ner porr -direkt till taxibilen :tummenupp

Rash skrev:
O fan.. Så du får ta taxileg alltså? Man måste ju haft körkort de senaste två åren för det.. Själv har man ju vart av med kortet två gånger. Och nu bara haft det i 6-7månader:huvet
Man har ju conections på länsstyrelsen :tummenupp *schhhh*

..nejdå, jag e fläckfri, förutom 8-9 böter för vårdslöshet, sänkta farter till under körkortsgränsen, underlåtelse i trafik, etc etc, rättegångar också - men blivit friad = så jag är oskyldig :D

har alltid smörat för kling&klang att jag sökt phs, så har man förståt varandra på en annan level, tydligen :va

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...