Rash skrev:2541732Med den där glada smileyn i slutet så förmodar jag att du vill se mer sånt?
Dom flesta cheyer gillar sånt där snusk Rash, tror inte Mcbrud är nåt undantag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rash skrev:2541732Med den där glada smileyn i slutet så förmodar jag att du vill se mer sånt?
Pinky skrev:2543300Dom flesta cheyer gillar sånt där snusk Rash, tror inte Mcbrud är nåt undantag. Om du nu får henne att dansa för dig så se till att spela in det hela så vi har nåt att göra när vi ses nästa gång
.
Mcbrud skrev:2543308hmmm... behöver jag ens skriva något eller fattar du?![]()
Hell yeah, brevet har kommit och jag har plötsligt en framtid, fyfän va najs. Här ska Firas minsanne migBus-Bo skrev:2542848Jag känner hur spänningen byggs upp i kroppen nu, imorgon hoppas jag mitt brev kommer på posten, och sen äär det bäss å fira som gäller, även om jag blir själv (Cheyer i jonsered/hisingen området kan ju alltid höra av sig)
Pinky skrev:2543391I think I get it :viftamedsnoppen.
![]()
Rash skrev:2543580:viftarocksåmedsnoppenochhoppaspåattfåvaramedpåetthörn,gärnaetthålsompinkyändåintevillkörapå
![]()
Rash skrev:2543580:viftarocksåmedsnoppenochhoppaspåattfåvaramedpåetthörn,gärnaetthålsompinkyändåintevillkörapå
![]()
AndreasNo skrev:2543985Vart fan e våran andra spamtråd för oss nattjobbare?!?!?![]()
Ja det kan man ju fråga sig, den är phetvekc, och jag har tydligen inte ett enda inlägg i den tråden schüktAndreasNo skrev:2543985Vart fan e våran andra spamtråd för oss nattjobbare?!?!?![]()
IronMike skrev:2544069Ni slipper mig ikväll iaf.............
Jobbar nytt kvällsjobb, köra taxistackars passagerare. man kanske ska lägga en bombrepa centralen-arlanda
![]()
Mcbrud skrev:2543608dream on!
![]()
Pinky skrev:2543757Haha, du e kul du Rash.
Men som damen sa så är du tyvärr inte välkommen, inte i mitt hål iaf.
IronMike skrev:2544069Ni slipper mig ikväll iaf.............
Jobbar nytt kvällsjobb, köra taxistackars passagerare. man kanske ska lägga en bombrepa centralen-arlanda
![]()
Bus-Bo skrev:2544660köra hojjen å frysa som få, det har jag gjort nu iaf.
nä ska väl kirra detAndreasNo skrev:2544083inte skaffa såntdär internet te laptopen?
Man har ju conections på länsstyrelsenRash skrev:O fan.. Så du får ta taxileg alltså? Man måste ju haft körkort de senaste två åren för det.. Själv har man ju vart av med kortet två gånger. Och nu bara haft det i 6-7månader![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|