Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.
Rash skrev:
2560383 Ok, så om jag fattat det rätt så vill du ha Bus-Bos dale i ditt anus. Varför vill du att jag ska vara med i tåget då?:va

I mina ögon krävs det minst 3 pers för att fullfölja ett tåg. Dessutom tror jag det kan få lite bättre temp på Bus-Bo om han har dig där bak :tummenupp :rolleyes:.

Pinky skrev:
2560384 I mina ögon krävs det minst 3 pers för att fullfölja ett tåg. Dessutom tror jag det kan få lite bättre temp på Bus-Bo om han har dig där bak :tummenupp :rolleyes:.

Sant:lol:slicka

Edit: Sedan är du väl rädd för Lill-Rash:D ;);)

Själv e jag slut... smuttar rödvin å suckar högt, snusar baksnus på fel sida dessutom.

:huvet

skitkväll :(

Kungen skrev:
2560519 Andreas. var har vår natt tråd tagit vägen ?

antagligen borttagen av moderators... bli inte förvånad om jag försvinner heller..

vissa får spamma hur mkt dem vill o andra får inte skriva ett skit.. läs AndreasNo får skit för han skriver för mkt tydligen...

AndreasNo skrev:
2560527 antagligen borttagen av moderators... bli inte förvånad om jag försvinner heller..

vissa får spamma hur mkt dem vill o andra får inte skriva ett skit.. läs AndreasNo får skit för han skriver för mkt tydligen...

Jasså har du fått en varning eller?

AndreasNo skrev:
2560527 antagligen borttagen av moderators... bli inte förvånad om jag försvinner heller..

äsch chilla, vintern är lång. tidsnog ordnar det sig. visst kan man skriva mkt ..men typ inte chatta i trådar, det är inte poppis :pannkyss

en mysig film,
en mjuk soffa,
ett kilo godis,
hunden sovandes bredvid mig,
en varm filt,
endast trosor och stor t-shirt =sunkklädd
och inget man behöver göra på hela dagen!!
Gött!!

Miss Piggy skrev:
2560694 en mysig film,
en mjuk soffa,
ett kilo godis,
hunden sovandes bredvid mig,
en varm filt,
endast trosor och stor t-shirt =sunkklädd
och inget man behöver göra på hela dagen!!
Gött!!

låter mysigt... sist vi två skulle ha en sån dag så blev det ju slagsmål över filten! You still own me biatch!!

hållundan skrev:
2560534 Stäng den här jävla fjoll-bög-fitt-bög-röv-kük-gay-tråden. Nu.

Skaffa ett extraliv.

Då kan de ju även låsa Göteborgs officiella spamtråd;) Bygger ju på samma sak..
Även om denna tråd inte blev som jag tänkt mig först:(
Ville ju att folk skulle skriva här istället för att starta 50 nya trådar om dagen.

Det var aldrig meningen att en eller två personer skulle dominera tråden. Utan att fler kunde öppna sig lite och skriva lite om deras vardag..

Wha evva:tummenupp

Rash skrev:
2560885 Då kan de ju även låsa Göteborgs officiella spamtråd;) Bygger ju på samma sak..
Även om denna tråd inte blev som jag tänkt mig först:(
Ville ju att folk skulle skriva här istället för att starta 50 nya trådar om dagen.

Det var aldrig meningen att en eller två personer skulle dominera tråden. Utan att fler kunde öppna sig lite och skriva lite om deras vardag..

Wha evva:tummenupp
HAHA, ingen spamtråd utan fylleinlägg!

:master

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...