AndreasNo
Bannad
Bus-Bo skrev:2530883Får jag se matchen med dig då?![]()
hah.. ska jag stiga åt sidan ett tag o låta dig va i fred denna gång?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gör så för annars går det inte så bra för mig, det har du ju redan bevisat. tack.AndreasNo skrev:2530892hah.. ska jag stiga åt sidan ett tag o låta dig va i fred denna gång?![]()
AndreasNo skrev:2530892hah.. ska jag stiga åt sidan ett tag o låta dig va i fred denna gång?![]()
Bus-Bo skrev:2530914Gör så för annars går det inte så bra för mig, det har du ju redan bevisat. tack.
Men vi hörs mitt i natten sen som vanligt och delar detaljerna![]()
Jessan skrev:2530918Ni skulle nog passa bra ihop... lika desperata![]()
Gahh nu suger dagen ännu mer när jag inte får dela den med digJessan skrev:2530918Ni skulle nog passa bra ihop... lika desperata![]()
Bus-Bo skrev:2530968jag är ju usel på ragga damor fyfan va jag skäms
imorgon ska jag tvättaAndreasNo skrev:2530983hehe....imorrn får jag dambesök![]()
Bus-Bo skrev:2531004imorgon ska jag tvätta![]()
Man kanske kan ragga i tvättstuganAndreasNo skrev:2531172hehe...de gjorde jag idag...
nu ska jag börja fiffla på min fotodokumentär över dagen![]()
Bus-Bo skrev:2531306Man kanske kan ragga i tvättstugan![]()
så går det när man vart utan förlänge, då spelar hjärnan spratt för en.AndreasNo skrev:2531314Jag såg en tjej jag inte sett förut nere i tvättstugan, jag sa tjena o gick in i min tvättstuga o tänkte, fan va söt hon såg ut o va, så gick jag ut igen o kolla lite till..hon va inte söt..
Bus-Bo skrev:2531325så går det när man vart utan förlänge, då spelar hjärnan spratt för en.
Bus-Bo skrev:2531363undra om flickor har samma problem?
I min trapp bor det två gamla tanter som är mellan 90 och döden samt en gubbe 50+ som är mer kär i ölen än något annat så det är inte så gynnsamtAndreasNo skrev:2531405tänkte du stå i trappen o hoppas på de bästa?![]()
Bus-Bo skrev:2531420I min trapp bor det två gamla tanter som är mellan 90 och döden samt en gubbe 50+ som är mer kär i ölen än något annat så det är inte så gynnsamt
kanske, kanske inte. Jag tror nog inte att trapphusragg är bra.AndreasNo skrev:2531434gå till nån slumpmässigt vald trapp i annan del av byn?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |