Sporthojs snusdosa

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Hade inget bättre för mej.. så jag gjorde en snusdosa med sporthojs-loggan på... inte så bra bild.. ska försöka ta en bättre sen... det blev skithäftigt iaf :p

Bifogat

• bild 001.jpg
    bild 001.jpg
    7.7 KB · Visningar: 520
hahaha.. jo, blev lite fööör uttråkad...

bara skriva ut denna o börja klippa o klistra :D

ps. ändra filtillägget till .doc

Bifogat

SkorvKalle skrev:
inte så bra bild..
Hehe, det var en understatement som heter duga :). Det går ju inte ens att se att det är en snusdosa överhuvudtaget. Har du tillverkat kameran själv? :crash

Re: Re: Sporthojs snusdosa

sgtpepper skrev:
Hehe, det var en understatement som heter duga :). Det går ju inte ens att se att det är en snusdosa överhuvudtaget. Har du tillverkat kameran själv? :crash

ser man inte ens LIIITE att det står sporthoj ens.. ni får föreställa er hur det ser ut tills ja får en bättre kamera... det blev skithäftigt iaf =) Kameran är en skitkass webkamera med fel drivrutiner..

OKEJ, det e mörkt uppe i vänster hörn och sen e det lite ljusare nere i höger hörn. Dessutom kan man med lite vild fantasi urskilja nån slags orange färg i bilden...

Men man ser fan inte mycket alltså!! :crash

Jidetoft skrev:
OKEJ, det e mörkt uppe i vänster hörn och sen e det lite ljusare nere i höger hörn. Dessutom kan man med lite vild fantasi urskilja nån slags orange färg i bilden...

Men man ser fan inte mycket alltså!! :crash

Edit: Ny bild, nu ser man lite mer iaf :tummenupp

Jidetoft skrev:
Edit: Ny bild, nu ser man lite mer iaf :tummenupp

kameran e så jäkla trög.. fast man tänder alla lampor i rummet så tror den att man står mitt ute på en åker mitt i natten.. den fattar inte att de ska va ljust när de e ljust...

SkorvKalle skrev:
kameran e så jäkla trög.. fast man tänder alla lampor i rummet så tror den att man står mitt ute på en åker mitt i natten.. den fattar inte att de ska va ljust när de e ljust...

Våld löser allt...... :rolleyes:

Jag trodde det var en sån där RIKTIGT snusdosa av koppar/rostfritt eller silver som du graverat in sporthoj.com i! DET hade varit nåt! :rock

Nåt i stil med denna...fast med annat motiv:
1984S.jpg

Last edited:
Re: Sluta snusa........

UrbanTiger skrev:
Lägg ner de där äcklet :zpy
Har snusat i alla tider men la av när jag åkte på en lunginflamation för 2,5 år sedan. Var sängliggande i 14 dagar och käkade inte på 8-9 dagar så då smaka inte snuset heller tårta.
När jag väl kom på fötter hade jag inte en gnutta sug längre. Tidigare hade jag prilla inne ALLA vakna timmar.
Nu kan kag oftast inte känna lukten av snus utan att kväljas :zpy Fast Göteborgs Rappé luktar ju gott ändå.

fyyy fan, tycker synd om dej... vid vissa tillfälle är snus en riktig pärla... då ska man väl akta sej för lunginflammation så man inte tappar sugen ;) snus smakar skit om man är sjuk, helt sant :fakta och om man är hungrig kan det oxå smaka :zpy

Bodoe skrev:
Jag trodde det var en sån där RIKTIGT snusdosa av koppar/rostfritt eller silver som du graverat in sporthoj.com i! DET hade varit nåt! :rock

Nåt i stil med denna...fast med annat motiv:
1984S.jpg

fan va häftigt de hade varit du... finns det någonstans man kan göra det? isf var nånstans?? inte sporthoj.com.. men att gravera in SkorvKalle på en sån dosa hade ju varit så jävla coolt :rock

Jag fick en sådan där snusdosa i stål av mamma som det står: "Sluta snusa ungjävel! /kram Mamma" på...det tyckte jag var roligt :)

Burre skrev:
Jag fick en sådan där snusdosa i stål av mamma som det står: "Sluta snusa ungjävel! /kram Mamma" på...det tyckte jag var roligt :)

hahaha :tummenupp vet någon var man kan skriva in egen text på en dosa... ja blev väldigt sugen på de

Brukar finnas stånd på marknader som säljer¨sådana och en del erbjuder egna graveringar, så spring på marknad. Eller så går du till en duktig hantverkare och ebr lite nsäll om han kan tänka sig att gravera en dosa åt dig mot lite tårta.

Hellre snusa än röka. Jag har ännu inte förstått varför alla skall stå o spotta på marken när dom tagit ett bloss. När dom är klara är det som en stor insjö på marken.

Portionssnus är bäst. Killar verkar nämligen inte fatta hur vidrigt det ser ut när baksnus hänger ut under läppen och fastnar mellan varenda tand så att när dom ler ser ut att ha käkat jord..

Skärpning!

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...