Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, det var en understatement som heter dugaSkorvKalle skrev:inte så bra bild..
sgtpepper skrev:Hehe, det var en understatement som heter duga. Det går ju inte ens att se att det är en snusdosa överhuvudtaget. Har du tillverkat kameran själv?
![]()
Jidetoft skrev:OKEJ, det e mörkt uppe i vänster hörn och sen e det lite ljusare nere i höger hörn. Dessutom kan man med lite vild fantasi urskilja nån slags orange färg i bilden...
Men man ser fan inte mycket alltså!!![]()
Jidetoft skrev:Edit: Ny bild, nu ser man lite mer iaf![]()
SkorvKalle skrev:kameran e så jäkla trög.. fast man tänder alla lampor i rummet så tror den att man står mitt ute på en åker mitt i natten.. den fattar inte att de ska va ljust när de e ljust...
UrbanTiger skrev:Lägg ner de där äcklet![]()
Har snusat i alla tider men la av när jag åkte på en lunginflamation för 2,5 år sedan. Var sängliggande i 14 dagar och käkade inte på 8-9 dagar så då smaka inte snuset heller tårta.
När jag väl kom på fötter hade jag inte en gnutta sug längre. Tidigare hade jag prilla inne ALLA vakna timmar.
Nu kan kag oftast inte känna lukten av snus utan att kväljasFast Göteborgs Rappé luktar ju gott ändå.
Bodoe skrev:Jag trodde det var en sån där RIKTIGT snusdosa av koppar/rostfritt eller silver som du graverat in sporthoj.com i! DET hade varit nåt!
Nåt i stil med denna...fast med annat motiv:
![]()
Burre skrev:Jag fick en sådan där snusdosa i stål av mamma som det står: "Sluta snusa ungjävel! /kram Mamma" på...det tyckte jag var roligt![]()
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|