Sporthojs roligaste tråd detta året, iallafall för mig :D

Marknadsför inte UT forumet så mycket. Då kommer bara en massa pakk dit å feschtör! :mad:

edit krepp: Grymt jäkla kul jallafall!:D

Det där var faktist jävligt roligt :D:D:D

Oddjob du ska nog passa dig så inte du också blir perma-bannad som din kompis Urban-Tiger.

Det där var fan taskigt gjort.

Haha :tummenupp

Du måste ju slänga upp en ungefär likadan text konversation så vi kan läsa och skratta ännu mer :yoparty

Haha :tummenupp

Du måste ju slänga upp en ungefär likadan text konversation så vi kan läsa och skratta ännu mer :yoparty

Hehe tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vad jag sa,
hans version var väl ganska rätt iallafall.

Konstigt att man inte fattar misstankar när Björn(en) Fredriksson
ringer och säger något så löjligt samma dag som han har lagt ut det på SH :D

Kunde knappt hålla mig för skratt heller :gnissla

hahaha

nej, Oddjob, jag hatar inte dig, det var ett riktigt bra skämt du fick till, otroligt att du lyckades hålla dig för skratt. Jag bjuder gärna på att du och andra får sig ett gott skratt för att jag tror att tjänstemännen på länsstyrelsen är idioter som inte har något vettigt att göra.

Kan du inte ringa och säga att fotot och de 2400 kronorna också är ett skämt är du snäll?

Allvarligt så tror jag faktiskt inte att ditt skämt är så långt från verkligheten, berätta inte om det för någon på länsstyrelsen för då börjar de nog med den verksamheten liksom kollar ljusbilder på bilar som nån föreslog.

EDIT: antar att det var en ren chansning byggd på bilden där jag inte har glasögon att det inte står på mitt körkort att jag behöver glasögon när jag kör?

Last edited:
EDIT: antar att det var en ren chansning byggd på bilden där jag inte har glasögon att det inte står på mitt körkort att jag behöver glasögon när jag kör?

Jepp vild chansning :tummenupp

Men det gick hem :D Kul att du tar det som du bör :)

Ang. böterna så kan jag tyvärr inte trolla bort dom :gnissla

Att man lägger märke till sådana saker, imponerande Oddjob!

En sak jag lade märke till var att Kreuger skriver att det var en "han" från Länsstyrelsen som ringt.
Var det Oddjobs eventuella whiskeyröst som gjorde sig hörd, eller var det mha. trix från filmen sällskapsresan och lite alluminiumfolie i telefonen som gjorde att du uppfatta det som en kille.
Kanske rent av chocken?
Eller antagandet att det alltid är nitiska gamla gubbar på Länsstyrelsen, inga unga vackra damer?

Att man lägger märke till sådana saker, imponerande Oddjob!

En sak jag lade märke till var att Kreuger skriver att det var en "han" från Länsstyrelsen som ringt.
Var det Oddjobs eventuella whiskeyröst som gjorde sig hörd, eller var det mha. trix från filmen sällskapsresan och lite alluminiumfolie i telefonen som gjorde att du uppfatta det som en kille.
Kanske rent av chocken?
Eller antagandet att det alltid är nitiska gamla gubbar på Länsstyrelsen, inga unga vackra damer?

Tack för komplimangerna :D

Men jag är en 20 år gammal pojke med lång task.

Kände för att vara flicka ett litet slag :tungan :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...