sporthojs hubb

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
hur lång tid brukar det ta innan man blir reggad på hubben?, jag skickade pm i söndags med användarnamn och lösen, men har inte fått nått svar och jag har provat att gått in på huben, men kommer inte pga att jag inte är regad änu.., undrar bara hur lång tid det brukar ta, eller om killen är bortrest eller nått sånt..

Trötter skrev:
hur lång tid brukar det ta innan man blir reggad på hubben?, jag skickade pm i söndags med användarnamn och lösen, men har inte fått nått svar och jag har provat att gått in på huben, men kommer inte pga att jag inte är regad änu.., undrar bara hur lång tid det brukar ta, eller om killen är bortrest eller nått sånt..
:rofl Du får nog vänta ett bra tag isåfall, typ ett år + en massa inlägg här på SH.

Nä skämt och sido, vad jag har uppfattat så kan man inte som nyreggad här på SH få ett konto direct på SH Hubben. DU får nog vara medlem ett bra tag och sen göra ett par inlägg.

zykl0n får typ 7 PM/dag om dom som vill ha konton ???????

Trötter skrev:
Hänga på sporthoj2.dyndns.org den rä fri ett tag så kanske ev du kan komma in den andra

MHK skrev:
Hänga på sporthoj2.dyndns.org den rä fri ett tag så kanske ev du kan komma in den andra

Gick in på den.., får väl vänta ett tag då med att komma in på stora fina hubben då, har ändå hyfsad share, delar ungefär 46 GB

kanske ska passa på att fråga om nån vet hur man kan bli active på dc++, jag måste vara i passive mod på dc för att kunna tanka och söka och det, men det stör mig, för kan inte ladda ner från alla, visa operatörer får jag inte kontakt med, har Bostream

Last edited:
I settings skriver du i ditt ip nummer. Sen klart!
Du får öpnna portarna i din brandvägg med... om du har en sånn

ipe nummer är har jag alltid haft ifyllt, det dära med att öppna portar vet jag inte om jag kan göra, farsan brukar få problem om man öppnar vissa portar, han kan inte ansluta till deras stordator på jobbet då...., och han måste vara ansluten till den för att kunna arbeta...

Trötter skrev:
Gick in på den.., får väl vänta ett tag då med att komma in på stora fina hubben då, har ändå hyfsad share, delar ungefär 46 GB

kanske ska passa på att fråga om nån vet hur man kan bli active på dc++, jag måste vara i passive mod på dc för att kunna tanka och söka och det, men det stör mig, för kan inte ladda ner från alla, visa operatörer får jag inte kontakt med, har Bostream
Kolla denna länk ang. port öppning http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=70636

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt