Sporthojs frisyr!

Nu har jag glömt det väsentliga igen.

Det vart :tummenupp Krypto.

Men lite rosa läppglans hade piffat upp det än värre :D
 
Näste man till rakning.. kamikaze... lite fler sjysta vågade sporthojsfrisyrer kanske? :7peta



Hmmm är ju stående test pilot!
Varför tror ni jag har detta nic?
För att jag åker hoj utan bromsar?
nope!
Jag är ett försöksdjur! :död
 
Kamikaze kid skrev:
Näste man till rakning.. kamikaze... lite fler sjysta vågade sporthojsfrisyrer kanske? :7peta



Hmmm är ju stående test pilot!
Varför tror ni jag har detta nic?
För att jag åker hoj utan bromsar?
nope!
Jag är ett försöksdjur! :död


Bildbevis!! :7peta :7peta
:hihi
 
Kamikaze kid skrev:
Du får kolla själv på pubkvällen nästa vecka! :hihi

Nog för att jag bor i Enköpet då, men jag hinner knappast till nån pubkväll till 18.00, men de kan väl kanske hända att man kikar förbi
 
Nu får ni sluta lyfta den här tråden... Har jag inte fått skämmas tillräckligt :tungan ;)
 
Det kanske är dax för en Sticky på denna tråden??? :tungan

Eller kanske en lista där URRare har rabatter ?

Där kan vi lägga in Bilden på Krypto så försvinner den ALDRIG!!! :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top