Sporthojs festen!!!

Maffan skrev:
Ni kan betala på två vis. Antingen ger ni pengar till mig direkt så tar jag med dom til PBR eller så betalar ni in på postgirot..

Viktigt är att det betalas INNAN den 24/6.. Jag åker till PBR den 19/6 så ska ni betala via mig så får ni sätta fart med att tömma plånkan...

Du kan få lite pengar av mej! :tummenupp

1. Maffan
2. Mr K
3. oGGe
4. Hojbrud? (antagligen)
5.
7.
8.
9.
10.

Blir det fler? Dax och betala snart.

1. Maffan
2. Mr K
3. oGGe
4. Hojbrud
5.
7.
8.
9.
10.

Blir det fler? Dax och betala snart...

klart vi ska få ihop fler folk.. ut och ragga Mr K
:)

Mr K skrev:
Lättare för dig som (hoj)brud att ragga mc killar. Lite lättklätt så fixxar du en massa folk ....... hehe

He he, Hojbrud kan kanske utlova en liten nattlig dans eller nåt, så får vi nog med ett par "gubbar" till.. :tuttar

Men det ser allmänt segt ut i detta land... Vaffan, vi konsumerar mer sprit per invånare per år än en medelstor afrikansk stad gör.. Ändå är ingen sugen... Örebro är mycket vackert och har asbra mcvägar. Snutar på motard och turbo GSX1300 så där finns till och med för VV att bita i :D

1. Maffan
2. Mr K
3. oGGe
4. Hojbrud
5. MC00F (Möter upp i Örebro)
7.
8.
9.
10.

Blir det fler? Dax och betala snart...

Mr K skrev:
Lättare för dig som (hoj)brud att ragga mc killar. Lite lättklätt så fixxar du en massa folk ....... hehe

hade kandke kunnat:P
men kan ju inte komma lättklätt ikväll inte :kocko
hehe hur var när??? hade du tänkt dig :tungan

nä men du kan väl ragga med dig någon du med.. det e ju ont om tjejer på hoj:) Jag vill se fler..

Tja,

E ganska ny här och garanterat okänd för dom flesta men jag hakar gärna på till partajet... :fyllisar

kungljung skrev:
Tja,

E ganska ny här och garanterat okänd för dom flesta men jag hakar gärna på till partajet... :fyllisar
Har du möjlighet och komma och betala på gazzet imorron så är det bäst. Givetvis kan du gazza upp med oss. Snackar just nu med WCX att de ska med isåfall så hämtar vi upp dem i göteborg eller i närheten.

Mr K skrev:
Har du möjlighet och komma och betala på gazzet imorron så är det bäst. Givetvis kan du gazza upp med oss. Snackar just nu med WCX att de ska med isåfall så hämtar vi upp dem i göteborg eller i närheten.

De e ju så illa att jag knegar fram till 21.30 ungefär. Vet inte om ni gazzat färdigt då eller om man kan möta upp å bara lämna pengarna....?

kungljung skrev:
De e ju så illa att jag knegar fram till 21.30 ungefär. Vet inte om ni gazzat färdigt då eller om man kan möta upp å bara lämna pengarna....?
Om du vill kan du komma till mig idag och lämna pengar. Bor i Staffanstorp. Pma för adress.

GSXR Junior skrev:
Tror ni det finns en plats kvar till mig? Jag tar med pengar till Gazzet i vilket fall.
självklart

1. Maffan - Betalat
2. Mr K - Betalat
3. oGGe
4. Hojbrud - Betalat
7. kungljung
8. GSXR Junior
9.
10.

Betala på gazzet imorron till Maffan

Mr K skrev:
självklart

1. Maffan - Betalat
2. Mr K - Betalat
3. oGGe - Betalat
4. Hojbrud - Betalat
7. kungljung
8. GSXR Junior
9.
10.

Betala på gazzet imorron till Maffan

Hallå jag har redan betalat! :mad:

:yoparty

Klart det finns plats till fler.. Ta med pengar till Gazzet idag bara.. PS: Skriv ert "nick" på ena lappen bara.

1. Maffan - Betalat
2. Mr K - Betalat
3. oGGe - Betalat
4. Hojbrud - Betalat
7. kungljung
8. GSXR Junior
9.
10.

Betala på gazzet imorron till MIG...

det ser ut som att Mr K har börjat ragga..
ja, för det är inte jag denna ggr:P

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...