Sporthojs Fest 2008

Räcker det inte med folk nu? Brukar sällan vara fler ändån så.

Upp med konto - betala, och så ses vi i september.

Eller ska det bli standarden? Man betalar och sen skiter det sig och så kan man ju snacka om det igen nästa år...
 
Jag e på SH fest :D
Blirju 18 9 januari så... :D
 
Får man hänka på om man´e 17,7år :P
haha :D
 
Jahopp. Snack om att det blir väldigt snart då. Kan det inte bli typ den 15e då i gbg innan man drar sitt flyttlass till Sthlm för att sedan dra vidare upp mot Umeå? Vill festa!

Va det du som tog den :) Grymt jobbat :tummenupp
ne men en söt puss på kinden kanske du kan bli tilldelad! Har du tur, blir du kanske försten för kvällen med då ;)
Det är taget. :yoparty

Får man hänka på om man´e 17,7år :P
haha :D
Ja, du tar med dig din egna alkohol och ingen tar ansvar för dig =)
 
ok, Kan Folk Skriva Vilket Av De Två Datum I Inlägg Nr:1 Som Ni Helst Vill Ha Festen På?!?!?!?!

Ta Listan På Anmällda Intressen Och Skriv Vilket Datum Ni Vill Eller Kan Efter Ert Namn!!!!
 
Fan skit och helvete, vissa saker har ruttnat i mitt liv just nu så jag släpper allt vad fest heter,,,,,,,,, kommer nog om blir nått:död
 
1: Maffan
2: WEST - Singel
3: Lady
4: Rockoholic
5: Axelsson_vpg
6: BLOM
7: Kakan
8: Mikke
9: Cirkus - Singel
10: Milla
11: Andreasno - Singel
12: Jejja
13: Perris
14: Aaco
15: Plonkan
16: C@rro å våga inte ha den då jag jobbar - Singel??
17: Brink_R1 - Singel SKÅNING
18: Pshyco - Singel SKÅNING
19: Tobbechef - Singel
20: Road-Ragge
21: Dram
22: NiklasL - Singel
23: Tarasus - Singel
24: NASSE
25: Magnif Bastard
26: BurningDucati
27: Perra72
28: Ågga - Singel
29: Toye - Ofrivillig Singel och som C@arro, inte när vi jobbar !!!!!
30: Eniac... *Kan inte garantera propert uppträdande dock *
31: Dreggel garanterat opropert uppträdande. - Singel
32: Jeppzon - Singel
33: Fält
34: Robertzon - Singel
35: Blomman - Singel??
36: Paser - Singel
37: Oddjob - SKÅNING
38: M.Eriksson - snigel
39: Mavve - alltid där, när det väl blir av
40: Mr Moody - singel -22/9
41: Big D
42: astrosmurf_79 - back from space
43:
44:
45:
46:
47:
48:
49:
50:

Blev det rätt nu'rå...:va
 
1: Maffan
2: WEST - Singel
3: Lady
4: Rockoholic
5: Axelsson_vpg
6: BLOM
7: Kakan
8: Mikke
9: Cirkus - Singel
10: Milla
11: Andreasno - Singel
12: Jejja
13: Perris
14: Aaco
15: Plonkan
16: C@rro å våga inte ha den då jag jobbar - Singel??
17: Brink_R1 - Singel SKÅNING
18: Pshyco - Singel SKÅNING
19: Tobbechef - Singel
20: Road-Ragge
21: Dram
22: NiklasL - Singel
23: Tarasus - Singel
24: NASSE
25: Magnif Bastard
26: BurningDucati
27: Perra72
28: Ågga - Singel
29: Toye - Ofrivillig Singel och som C@arro, inte när vi jobbar !!!!!
30: Eniac... *Kan inte garantera propert uppträdande dock *
31: Dreggel garanterat opropert uppträdande. - Singel
32: Jeppzon - Singel
33: Fält
34: Robertzon - Singel
35: Blomman - Singel??
36: Paser - Singel
37: Oddjob - SKÅNING
38: M.Eriksson - snigel
39: Mavve - alltid där, när det väl blir av
40: Mr Moody - singel -22/9
41: Big D
42: astrosmurf_79 - back from space
43: Fornell
44:
45:
46:
47:
48:
49:
50:
 
kan du inte skapa en poll?

Nope, inte i efterhand..

De e inte så svårt att folk bara skriver det datumet dom kan av dom alternativen som finns.. Orkar dom inte det så orkar dom heller inte betala för sig i förskott för festen.. Det är det som alla dom andra festerna fallit på..
 
okay!

1: Maffan
2: WEST - Singel
3: Lady
4: Rockoholic
5: Axelsson_vpg
6: BLOM
7: Kakan
8: Mikke
9: Cirkus - Singel ;)
10: Milla
11: Andreasno - Singel
12: Jejja
13: Perris
14: Aaco
15: Plonkan
16: C@rro å våga inte ha den då jag jobbar - Singel??
17: Brink_R1 - Singel SKÅNING
18: Pshyco - Singel SKÅNING
19: Tobbechef - Singel
20: Road-Ragge
21: Dram
22: NiklasL - Singel
23: Tarasus - Singel
24: NASSE
25: Magnif Bastard
26: BurningDucati
27: Perra72
28: Ågga - Singel 15/9! :tummenupp
29: Toye - Ofrivillig Singel och som C@arro, inte när vi jobbar !!!!!
30: Eniac... *Kan inte garantera propert uppträdande dock *
31: Dreggel garanterat opropert uppträdande. - Singel
32: Jeppzon - Singel
33: Fält
34: Robertzon - Singel:)
35: Blomman - Singel??
36: Paser - Singel :yoparty
37: Oddjob - SKÅNING
38: M.Eriksson - snigel
39: Mavve - alltid där, när det väl blir av
40: Mr Moody - singel 22/9
41: Big D
42: astrosmurf_79
43:Calmanders
44:roban_2002
 
E platsen bestämt då???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top