TinaTjejen
long time, no see
Swedie skrev:Det är MAX 2 st per person. Behöver ni fler får ni stå på knäna och.......
Jahaja
Ni blir nog POPPIS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Det är MAX 2 st per person. Behöver ni fler får ni stå på knäna och.......
Swedie skrev:de som inte tar på mässan för paya en summa. kommer inte ihåg vad jag tog förra gången. Men det löser sig nästa vecka.
Alicia skrev:Sporthojs dekaler finns att hämta i Bombers Magazine`s monter.
Jag och Swedie kommer att sitta där alla dagar, så passa på att hämta några snygga dekaler till din hoj![]()
Vi syns på mässan.

Olof.B skrev:Fråga: Vilket mässa är det vi pratar om? På två hjul eller Sthlm mc-mässa?
Det kanske inte spelar någon roll, ni kanske kommer till båda?![]()
Ja.. undrar.. kan det va på två hjul mässan i götet nu...
om det var sthlms mässan så hade nog den här tråden varit lite tidigt ute.... när den mässan öppnade så hade denna tråd varit försvunnen i "gamla trådars avgrund"..
Magoo skrev:![]()
Ja.. undrar.. kan det va på två hjul mässan i götet nu...
om det var sthlms mässan så hade nog den här tråden varit lite tidigt ute.... när den mässan öppnade så hade denna tråd varit försvunnen i "gamla trådars avgrund"..
![]()
![]()
Gud va jobbig ja kan va...![]()
...Det var välAlicia skrev:Sporthojs dekaler finns att hämta i Bombers Magazine`s monter.
Jag och Swedie kommer att sitta där alla dagar, så passa på att hämta några snygga dekaler till din hoj![]()
Vi syns på mässan.
att vi missa det då Alicia skrev:Sporthojs dekaler finns att hämta i Bombers Magazine`s monter.
Vi syns på mässan.
Så vi kan filma er på hotellet eller?GSXR72 skrev:Ni som ska till mässan, GLÖM EJ KAMERAN![]()

Rasorblade skrev:Ingen av er var där när jag var där...........![]()
![]()
Men en fin bild på Swedies hoj blev det.....
Hitecfrollo skrev:Lägg upp den då
![]()
Om de tar slut, får man pilla bort de som sitter på din hoj då?Swedie skrev:Vita, Kromade och Svarta finns. Även några röda faktiskt.
GSXR72 skrev:Ni som ska till mässan, GLÖM EJ KAMERAN![]()
Rasorblade skrev:Här kommer den!

Alicia skrev:Sporthojs dekaler finns att hämta i Bombers Magazine`s monter.
Vi syns på mässan.
Klockan var nog runt 16 snåret. Var höll ni hus då? |
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis