Sporthojs Dekaler på Mässan!!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Sporthojs dekaler finns att hämta i Bombers Magazine`s monter.
Jag och Swedie kommer att sitta där alla dagar, så passa på att hämta några snygga dekaler till din hoj :yoparty
Vi syns på mässan.

Nice, då kan jag plocka bort mina fula dekaler från den tyska handlaren och klä hojen med något snyggare reklam :tummenupp

Min hoj kommer ha dekaler på sig så ni får se hur det ser ut på en hoj. Så får ni välja därefter. Det är MAX 2 st per person. Behöver ni fler får ni stå på knäna och förklara varför. :)

Swedie skrev:
Nyckelband oxå, fast dom får lov att kosta pengar. :)
Antar att det trillar in några lappar på mitt konto varje månad om jag kör med reklam för sporthoj.com... :hihi

Klart det blir en runda förbi Bomber magazine på lördag :tummenupp

Swedie skrev:
Min hoj kommer ha dekaler på sig så ni får se hur det ser ut på en hoj. Så får ni välja därefter. Det är MAX 2 st per person. Behöver ni fler får ni stå på knäna och förklara varför. :)
GAAAAH! :4skrika

Jag kan inte åka till mässan och jag vill ha till tävlingshojen. Kan du inte slänga in två dekaler i Stomp-kuvertet? :tomten

de som inte tar på mässan för paya en summa. kommer inte ihåg vad jag tog förra gången. Men det löser sig nästa vecka.

Swedie skrev:
de som inte tar på mässan för paya en summa. kommer inte ihåg vad jag tog förra gången. Men det löser sig nästa vecka.

ah! nice! har ju hela löningen i fickan till att köpa klistermärken för ju!! :) tackar!

Swedie skrev:
Räcker det med förklaringen "Jag har tre hojar?" :tungan

Det låter gott Swedie !!

Jag och min fru ( som är inte hoj intresserad överhuvudtaget ) kommer till mässan på Lördagen , har då givetvis min Sporthoj hoodie på mig .

Hotell på Fredag kväll så det blir lite mys pys med .

Vi ses på mässan !!! :tummenupp

Ni som ska till mässan, GLÖM EJ KAMERAN :D

Kommer ni att sälja Bomber Magazine i er monter osso?

Zee skrev:
Kommer ni att sälja Bomber Magazine i er monter osso?

Du kommer nog kunna köpa tidningen där dom står!

Alicia skrev:
Sporthojs dekaler finns att hämta i Bombers Magazine`s monter.
Jag och Swedie kommer att sitta där alla dagar, så passa på att hämta några snygga dekaler till din hoj :yoparty
Vi syns på mässan.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...