Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
brinckis skrev:här ... riktigt bra pris också. Har för mig att de kostar en bra bit över 3' (närmare 4') här hemma.
skövde_pöjk skrev:kör med oxtar!! sköna som fan men det låter som en gammal gungstol när man går....*knarrar som helvete* vill ni bli av med knirret så är vanligt vaselin det bästa... provade 5-56 å wd40 å fan och hans moster, hjälpte bara för stunden.. sen fick jag tag i elektrikervaselin... har inte knarra sedan dess!!
Angel1000 skrev:Tror inte att 5-56 är sådär superbra att få på lädret. Innehåller ju fotogen och skit...
Ordentligt med siliconspray på leden funkar kanon, fast man får bättra på typ varannan månad. Men akta så ni inte får på golvet (eller något annat oönskat). Det blir halt som f*n!![]()
om du syftade på vertigo corsa när du nämnde 3-4000 kr så är de betydligt billigare utomlands. Själv har jag bara handlat hojen i Sverige. Sen det med gay faktor ... jag tycker snart det är mer gay faktor på alla som hela tiden skall påpeka gay faktor. Smaken är som baken och varför inte hellre skriva att "jag föredrar helsvarta och såna som inte ser ut att man kommer från månen" eller nått. Vad har gay med detta att göra? Men det kanske är så att om man inte har helsvart ställ svarta stövlar, handskar och hjälm så är man gay. Och till vardags så måste man ha jeans och vit t-shirt annars är man gay. F*n alla är ju gay ..... sluta upp nu!Arctic#1 skrev:Inte for at racka ner på nogon men ar det inte lite gay faktor i alla dessa flerfargade støvlar?? sen tycker jag det ar hutløst dyrt at lagga ner 3-4000kronor på sko?..Det måste ju finnas helsvarta alternativ som ar lite battre pris på til en søndags åkare??..
jag tog inte åt mig och jag läste hur du började din text. Jag respekterar ävan att du har en annan åsikt än mig, det är inte det som är problemet. Jag förstår inte bara var "gay" kommer in i bilden.Arctic#1 skrev:Detta var det jag børjade med... Sitat: Inte for at racka ner på nogon ... såg du inte det? och vad jag personligen menar om flerfargade skor ar val min sak?. så tycker jag iaf.....
tjockisbulle skrev:
vad är billigt för dig?Arctic#1 skrev:Så tilbaka til min fråga: svarta sko i billigare prisklass, finns det och evt linkar?
engelskArctic#1 skrev:Dom två førsta dar va ju båda snygga och billliga, den tredje va lite *** tycker jag LOL. Alpinestars GPS-3 va dom snyggaste, Amerikansk sida? och har nogon kjøpt nåt darifrån? har alldrig handlat på natet utom norge och vet inte hur det fungerar..
75 dagar tills jag hämtar ut min första hoj. ögonblicket som jag längtat efter i minst 6 år (hoj kort 98). Dagen mitt liv kommer förändras och aldrig bli sig så likt igen. 24 mars 2005Arctic#1 skrev:Ok jag ska spara linken och senda McFille et pm, tack så mycket Brinkis..
Jag måste fråga, 75 dagar igjen til vad??
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |