Maxout
Mr
har inget å göra, väntar på att baksmällan från igår ska släppa. tänkte ni kunde slänga upp lite bilder från säsongen som varit. själv hittade ja inga vettiga men i brist på annat så...
trevlig kväll
:corn
trevlig kväll
:corn