Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
Bikerbitch skrev:jag kommer aldrig förstå det häftiga med att supa tills man spyr. är jag ensam om att inte förstå?
Nää, du är inte ensam. Jag förstår det inte heller. Varför dricka så mycket?
// Lena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:jag kommer aldrig förstå det häftiga med att supa tills man spyr. är jag ensam om att inte förstå?
MikkE skrev:Ha! Kaffe på förfest.. nänä.. ren jäkla Tequila Gold

När det gäller tequila räcker det med en enda shot för att fabbo ska vomera rikligt iaf.En o annan kroggardin som fått agera spypåse i mina försök att övervinna denna reflex.Bikerbitch skrev:jag kommer aldrig förstå det häftiga med att supa tills man spyr. är jag ensam om att inte förstå?

Tur att det int var jag dåBonnie skrev:Spy upp tequilan godkänns ej som invigningsrit i Tequila MC. Vi håller högsta möjliga alkoholmoral.

ktmjacke skrev:När det gäller tequila räcker det med en enda shot för att fabbo ska vomera rikligt iaf.En o annan kroggardin som fått agera spypåse i mina försök att övervinna denna reflex.![]()
hehe fabbo ska hålla sig borta från priiiittenn ju har jag sakt 
Det är ju därför jag gör det oxåKakan skrev:hehe fabbo ska hålla sig borta från priiiittenn ju har jag sakt
![]()
.Dessutom stavas sakt med 3 st k:n. sakkkt. 
MikkE skrev:Ha! Kaffe på förfest.. nänä.. ren jäkla Tequila Gold![]()

Bonnie skrev:Barnsligt beteende borde ge någon form av "straff", förslag?
ktmjacke skrev:När det gäller tequila räcker det med en enda shot för att fabbo ska vomera rikligt iaf.En o annan kroggardin som fått agera spypåse i mina försök att övervinna denna reflex.![]()

ktmjacke skrev:Det är ju därför jag gör det oxå.Dessutom stavas sakt med 3 st k:n. sakkkt.
![]()
höhö hä gö hä int 
Macho Woman skrev:Barnsligt! Nej, nu jävlar!

Jepp. Jag ska ta tag i hårdhandskarnaBonnie skrev:Du får prata med MikkE, han ska bestämma lämpligt straff. Han är från och med igår ordningsman med rätt att tillrättavisa och vid behov avhysa visa "element".![]()
Självklart ska din uppväxt tas i beaktande när domen faller.![]()

|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |