Sporthojpub på Tivoli 19 Februari!

Lilla Ting kommer nog att dyka upp den 19:e februari. Tänkte fira min födelesdag då. Fyller några dagar senare... Så jag tänkte passa på att göra nå skojj. :fyllisar :fyllisar

// Lena

Bikerbitch skrev:
Jag skall försöka dyka upp. Fyller 20 år den 17 februari så det vore ett ypperligt tillfälle att fira lite.

Ja men dåsååå! Perfa med tanke på alla SHares givmildhet när det gäller födelsedagsgrisar! :fyllisar

Fick papper hem igår ifrån nya jobbet angående utbildningen jag ska på.
Åker klockan 09.00 på söndag morgon upp till Insjön. Så huruvida jag orkar springa på pub på lördagen återstår att se :(

Bikerbitch skrev:
Fick papper hem igår ifrån nya jobbet angående utbildningen jag ska på.
Åker klockan 09.00 på söndag morgon upp till Insjön. Så huruvida jag orkar springa på pub på lördagen återstår att se :(
:7peta Äsch, du är ung, du orkar!!! :yoparty Och vi måste ju få fira dig hyfsat nära fylledagen, eller hur?!? :fyllisar

:lol

Hörde att det skulle bli ett jävla drag med både Tequila och uppträdande :banana

Det får jag inte missa! :tummenupp

Bonnie skrev:
Hörde att det skulle bli ett jävla drag med både Tequila och uppträdande :banana

Det får jag inte missa! :tummenupp

Jag kan varken bekräfta, dementera eller knappt kommentera några uppgifter om tequila och uppträdande :rolleyes: . Men jag ska ta med mig en ficklampa, blev så jävla svart sist när någon släckte lyset :näsblod

Har iof ett sjukt seriöst förslag :rolleyes:

Går ju rykten om att några brudar fyller år i smaband med pubkvällen. Jag röstar för att dom får dansa på borden så kan vi vara snälla och svalka dom med lite bodyshots på bardisken sen :D

Jag tänker oxå dyka upp. :) Planerar iaf att göra det, så jag hoppas jag pallar trots utb. och resande fram och tillbaka till Ängelholm. :3freak

Känns som att jag dyker upp om jag inte skulle råka fara till fjälls då!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka