Sporthojpub i samband med mässan 27/1-07!

Ska bli skoj att träffa lite folk från sommarens Lunda-träffar och från sh-festen i Örebro!!!

1. MrNice80
2. lady
3. C@rro
4. NR:7
5. duckie
6. KatarRina
7. Gustav1
8. Alicia
9. Milla
10. Malle
11-24. Ullis, Pumkin, Mudd_lover, Pucken, Fetpojken, Lollo, Jokern, Sara, Bing, Sucati, Cam, TRX-MAN, zx6rt, Bushbabe mfl. Detta är INTE bokat, men vi dyker nog upp när ölen är slut på stället före
25-32. Umegänget kommer nog förmodligen förbi också. Om vi kan komma överens.
33.KTMJACKE
34. Ett par dryga skåningar från ROH
35-42. Några trevliga tjommar från 99RiderZ Jamtland!

.

Last edited:
Fullllllllast vinner :D Hoppas det är billigt? :yoparty

Jag och Pong på forumet kommer =)

1. MrNice80
2. lady
3. C@rro
4. NR:7
5. duckie
6. KatarRina
7. Gustav1
8. Alicia
9. Milla
10. Malle
11-24. Ullis, Pumkin, Mudd_lover, Pucken, Fetpojken, Lollo, Jokern, Sara, Bing, Sucati, Cam, TRX-MAN, zx6rt, Bushbabe mfl. Detta är INTE bokat, men vi dyker nog upp när ölen är slut på stället före
25-32. Umegänget kommer nog förmodligen förbi också. Om vi kan komma överens.
33.KTMJACKE
34. Ett par dryga skåningar från ROH
35-42. Några trevliga tjommar från 99RiderZ Jamtland!
42,5-43. kaaaanske kommer (jag dvs) :D

Kunde det inte vara idag/istället... sitter på jobbet och har skittråkigt men orkar inte gå här ifrån :huvet

De som vill äta får äta där de vill, mina 20 platser är avbokade...men är de några som vill äta på tivoli är det bara å gå dit :)

ryktas om en massa balla hoj-killar ska till kellys vid medis ....jag håller mig på norrmalm :gnissla

Fint nu sitter man på jobbet... ska jobba till 16, sen hem byta om kasta sig iväg till MC-mässan å sen blir det Tivoli. :)

Fint nu sitter man på jobbet... ska jobba till 16, sen hem byta om kasta sig iväg till MC-mässan å sen blir det Tivoli. :)

Nu har man avverkat mässan och sitter med ett glas vin! Blir en sväng till Kellys först för att hälsa på alla som är där och sen vidare till Tivoli!
Skål! :fyllisar

Nu har man avverkat mässan och sitter med ett glas vin! Blir en sväng till Kellys först för att hälsa på alla som är där och sen vidare till Tivoli!
Skål! :fyllisar

vi kommer iaf till tivoli vid 20 tiden tror ja :)

vi kommer iaf till tivoli vid 20 tiden tror ja :)

Ölen e billigare på Kellys! ;) Men som sagt så är det grymt många som bokat bord där så vi hälsar på dem först, så så tidigt är vi inte på Tivoli iaf, men andra kanske är? Ses sen!

Ölen e billigare på Kellys! ;) Men som sagt så är det grymt många som bokat bord där så vi hälsar på dem först, så så tidigt är vi inte på Tivoli iaf, men andra kanske är? Ses sen!

Vi förvärmer fortfarande på Sheraton men är på gång. :tummenupp

Hallå!

Jag och en kompis kommer förbi om en stund.

Skål och ses!

//Johan

Typiskt att man både jobbar och mår krassligt..Kanske blir man lite piggare på mässan imorgon..Hoppas ni har kul ikväll!

sist in först ut... de va kul å träffa några få personer bakom profilerna. nästa gång ska hänga kvar lite mer :)

det va kul de 5 min jag fick va inne. vi tar nåt annat ställe nästa gång väl?

Du är en sann rebell som växer alltmer i mina ögon. Jag har hittills under min levnad blott blivit utkastad 1 gång per ställe och kväll... :tummenupp ;)

det va kul de 5 min jag fick va inne. vi tar nåt annat ställe nästa gång väl?

Tror du att det kommer lösa ditt problem:gnissla :D
Btw..va kul att svänga en sväng förbi kellys å hälsa på en del folk,va bättre drag där än på tivoli. Trodde det skulle vara tvärt om:rolleyes:
men men..haft en rolig kväll och dag så man ska inte klaga.:)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...