Istället för alla gixxrar och rettor som glänser i solen i högupplösta bilder så kommer här några på en riktig hojj 
Jag och min polare Jens var ute och testade hans nya kamera. Här är några av bilderna:
Släng gärna upp era rd350 bilder!
Mvh Bosse
Jag och min polare Jens var ute och testade hans nya kamera. Här är några av bilderna:
Släng gärna upp era rd350 bilder!
Mvh Bosse
.