cAWPer
Ny medlem
Tjäna! Som halft nybliven hojåkare blev jag lite förvånad över hur lite sporthojar/streetfighters man fick syn på i somras, är det ett stendött släkte här Norrut eller är det bara jag som prickat fel dagar på hojparkeringen? Vore ju kul om det fanns fler att lära känna och börja åka med, alternativt en träff kanske för dom som åker street/sport? Fler än jag som upplever det som så eller har jag för dåligt kontaktnät helt enkelt? 
Vore ju roligt om hojparkeringen kunde börja likna lite av det man ser i övriga län där det ofta är mycket folk och gärna sporthojar/street. Tror mest vi har customhojar och touring maskiner på våran parkering
Jag vet att ni finns, för jag har sett er. Dock inte så mycket på parkeringen 

Vore ju roligt om hojparkeringen kunde börja likna lite av det man ser i övriga län där det ofta är mycket folk och gärna sporthojar/street. Tror mest vi har customhojar och touring maskiner på våran parkering
Jag vet att ni finns, för jag har sett er. Dock inte så mycket på parkeringen

Klart vi ska dra korvkiostkurer! Har ju ett gäng polare som håller på med korten nu, borde vara klar till slutet på Maj. Så då borde vi vara runt en 5-10 pers som åker! Alltid roligare ju fler man är!
Måste ju gå att få med sig några och försöka göra någon form av rutin på kvällarna! 
Men satan, det är ju jag som får ut mest av att du skrev imorse? Om du räknar på en 5-10 pers som du känner, haha! Jag har nämligen noll vänner som åker numera.. Låter grymt med träff! Jag är i alla fall game vad som, när som! 
Haha.. två som bidrar till majoriteten, nåväl nåväl.. de hinner ju ändra sig?