sporthoj vs offroad (crm vs mito,nsr,rs)

kolla efter suzuki rgf 125cc bäst för pengen tycker jag, körde med en sån när jag var 16-17 :) som andra på listan hade jag nsr 94^ tycker dom ser rätt fräna ut
 
Axl45 skrev:
2070434 kolla efter suzuki rgf 125cc bäst för pengen tycker jag, körde med en sån när jag var 16-17 :) som andra på listan hade jag nsr 94^ tycker dom ser rätt fräna ut
Frågar du mig är 20 000 för en rgf -92 grymt mycket mer än 20 000 för en mito -94

tex denna. http://www.blocket.se/vi/7488641.htm?ca=11_s Den är fan så mycket snyggare än en rgf tycker jag.

prulle skrev:
2070657 Frågar du mig är 20 000 för en rgf -92 grymt mycket mer än 20 000 för en mito -94

tex denna. http://www.blocket.se/vi/7488641.htm?ca=11_s Den är fan så mycket snyggare än en rgf tycker jag.
När bytte rs design? 00?

Finns stryp satser till cagiva (med papper så klart) att köpa?
 
Last edited:
http://www.blocket.se/vi/7374210.htm?ca=11_s snabb, chassi :tummenupp , bromsar, motor, växellåda, ser grymmt cool ut, tycker inte den är ser ful ut :va har vart en gång i tiden snabbaste serietillverkade mc som man har testat att gick ostrypt 169kmh! tycker dom är värda att testa, men alla har ju sin egen smak :)
 
prulle skrev:
2070657 Frågar du mig är 20 000 för en rgf -92 grymt mycket mer än 20 000 för en mito -94

tex denna. http://www.blocket.se/vi/7488641.htm?ca=11_s Den är fan så mycket snyggare än en rgf tycker jag.


När bytte rs design? 00?

Finns stryp satser till cagiva (med papper så klart) att köpa?

sen att mitodelarna kostar ungefär lika mkt som SKITMYCKET är ju rätt lugnt...
 
Axl45 skrev:
2071842 http://www.blocket.se/vi/7374210.htm?ca=11_s snabb, chassi :tummenupp , bromsar, motor, växellåda, ser grymmt cool ut, tycker inte den är ser ful ut :va har vart en gång i tiden snabbaste serietillverkade mc som man har testat att gick ostrypt 169kmh! tycker dom är värda att testa, men alla har ju sin egen smak :)
Jo jag föraktar dom inte men jag är inte vän med baken desutom har tvålen en å ja vill inte plagiera allt för mycket då han bor typ 2 mil från mig..

Ne mito ska de fanimig bli nu! Annars kommer jag vela i all oändlighet.

Fuzzman skrev:
2071915 sen att mitodelarna kostar ungefär lika mkt som SKITMYCKET är ju rätt lugnt...
Mjo 4000 för en cylle är i svetigaste laget. Man har verkligen inte råd att snåla på servicen...
 
Hej

rs bytte design 99 om jag inte minns helt fel :)

mvh tomas
 
Bärgren skrev:
2072743 Försök hitta en från -95 så får du en sjuväxlad.
mjo ja har hittat en som måste va från 95 typ. nya designen och colfiber slipon (togs bort samtidigt som 7 växlar.) bara hoppas den är kvar när jag får pengar. :gnissla

Kruxet är hur fan förklarar jag att crmen e som en död ko när jag igentligen inte ska ha kört den? ger fan 100 spänn till den som kommer på något som funkar. Att erkänna att jag körten efter krachen gör jag inte då min farsa bokstavligt talat slår ihjäl mig.
 
prulle skrev:
2072750 mjo ja har hittat en som måste va från 95 typ. nya designen och colfiber slipon (togs bort samtidigt som 7 växlar.) bara hoppas den är kvar när jag får pengar. :gnissla

Kruxet är hur fan förklarar jag att crmen e som en död ko när jag igentligen inte ska ha kört den? ger fan 100 spänn till den som kommer på något som funkar. Att erkänna att jag körten efter krachen gör jag inte då min farsa bokstavligt talat slår ihjäl mig.

Säg att när du rullade med den för att testa bromsarna så sög dem och tänk då hur dåliga de skulle vara i 100 kmh.

Sen kan du säga att du känner ett visst svaj när du sitter på den och tycker att ramen är riktigt dålig (Flå´t Lundgren men en liten vit lögn får slippa igenom)

Sen säg att den har en svampig fjädring när du sitter på den. Efter allt det så låter du han testköra den så han får se hur den är.
 
Bärgren skrev:
2072807 Säg att när du rullade med den för att testa bromsarna så sög dem och tänk då hur dåliga de skulle vara i 100 kmh.

Sen kan du säga att du känner ett visst svaj när du sitter på den och tycker att ramen är riktigt dålig (Flå´t Lundgren men en liten vit lögn får slippa igenom)

Sen säg att den har en svampig fjädring när du sitter på den. Efter allt det så låter du han testköra den så han får se hur den är.
Fan du sa de! Han vet ju att ja körde den i höstas. Om jag på pekar att jag tyckte dom här punkterna va risiga då å ber han provköra så märker ha själv det. Så får de bli!

De där me å rulla den sa ja inte säga, då fattar han att jag kört den.
 
prulle skrev:
2072835 Fan du sa de! Han vet ju att ja körde den i höstas. Om jag på pekar att jag tyckte dom här punkterna va risiga då å ber han provköra så märker ha själv det. Så får de bli!

De där me å rulla den sa ja inte säga, då fattar han att jag kört den.


Ok, får la hoppas det går bra. :tummenupp
 
Vad ligger budgeten på?
Om det ligger på 25 snåret, är det ju självklart en RS 98 eller något man ska ha. Ända som ser hyffsat modern ut och går som fan för de priset, inte äns dem nyare NSR ser ju lika grymma ut som en 98 RS.. :död katastrof.
Men ska man ha en för 18-20 kanske man får ta en NSR om man vill köra sport-125a, eller en riktigt gammal mito/rs 125.

Rs väljer man om budgeten är 25+ tills dess då den går över gränsen till en nyare mito, nästa gräns går där man köper en gasgas eller aprilia mx motard :tummenupp
 
prulle skrev:
2072835 Fan du sa de! Han vet ju att ja körde den i höstas. Om jag på pekar att jag tyckte dom här punkterna va risiga då å ber han provköra så märker ha själv det. Så får de bli!

De där me å rulla den sa ja inte säga, då fattar han att jag kört den.



Hur går det?

Blir det affär på mito eller?
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top