Sporthoj Umeå

Har inte varit på nån sån så jag ska nog dit, tror jag är ledig då också!

Kul :tummenupp
Då kan vi ju följas upp kanske..om vi ändå blir några stycken..
Har hört att det ska va en kanonbra bana.

Ja det skulle vara roligt samt bra med en BKK kurs.. Jag hakar mest troligt på. Ska övertala Koman och Mobster bara =)
Precis som du säger D_Fox så skulle det va skoj att samköra upp om vi blir ett gäng.

Last edited:
Nu börjar man få lite abstinens av att inte köra, ja menar vädret är ju så bra ELLER? :(

Nu börjar man få lite abstinens av att inte köra, ja menar vädret är ju så bra ELLER? :(

Nä vilket jävla skit väder:mad: Hade tänkt köra i veckan men det ända rätta är väl att köpa vattenskoter o köra på allt regn vatten

Tack och go´natt allihop!
3 september flyttar jag tebax till Skåne pga jobb framförallt men åxå för att jag inte vill bo 120 mil från mina syskon längre...

Snabba ryck men jaja så blir det iaf.
Om inget annat finns det fler (och slätare) vägar där... ;)

Godnatt =)
tråkigt, jag minns nog allt att jag träffa dig ute förra helgen jag har bild bevis på mobilen hehe =) hörde en bekant röst men såg inte så bra=)
men sen va jag tvungen och vända mig om och kolla igen och ja då var det ju manne iallafall =)

ja men du vet ju vägen hit så om du köper en hoj och sluta sparka runt på kina puffar så ser vi ju dig igen nästa sommar =)

Godnatt =)
tråkigt, jag minns nog allt att jag träffa dig ute förra helgen jag har bild bevis på mobilen hehe =) hörde en bekant röst men såg inte så bra=)
men sen va jag tvungen och vända mig om och kolla igen och ja då var det ju manne iallafall =)

ja men du vet ju vägen hit så om du köper en hoj och sluta sparka runt på kina puffar så ser vi ju dig igen nästa sommar =)

Jo man står med benen i 2 läger nu känns det som så det kan du definitivt lita på!:tummenupp

Kom till degernäs kvart i 2 och då var det tomt, men sen kom speedy(?) och didde! och efter ett tag kom det några hojar till, skojskoj fast jag var inte riktigt klädd för hojåkning men körde nån repa ändå! :gnissla

Kul att träffa några fler bakhjulsfantomer :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...